1398-12-01 14:05
2529
0
67571

خیمه سنگین حامیان نماینده شرق گلستان بر روی یک کاندیدا/ بدعتی که تاوان آن را کاندیدای مراوه تپه ای می دهد+ فیلم

گروه های انتخاباتی آرمان و اقبال بدون توجه و احترام به رای بزرگان اهل سنت مثل دوره قبل پا به عرصه انتخابات گذاشتند و یک گزینه را به عنوان گزینه نهایی معرفی کردند و مسلما بدعت کاندیدای مراوه تپه نه؛ کاندیدای کلاله ای که از دور قبل مجلس نهادینه شد، تاوانی است که باید باشقره بدهد.

به گزارش گلستان ما، طی دوره مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ظهور گروه های انتخاباتی و انتخاب یک گزینه به عنوان گزینه نهایی و جدای از انتخاب بزرگان هستیم.

دوره قبل انتخابات مجلس شورای شورای اسلامی گروهی به نام اقبال شهرام کوسه غراوی را حمایت و در نهایت با رای مردم، این کاندیدا به مجلس راه یافت.
اما این گروه انتخاباتی پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به عملکرد شهرام کوسه غراوی که تمام توان خود را برای رفتن به مجلس از حوزه گنبد کاووس به کار برد؛ در قبال عملکرد گزینه خود هیچ پاسخی به مردم نداد!
چند روز پیش نیز شاهد نشست بزرگان اهل سنت با ۴ کاندیدای اجماع یاشولی ها بودیم که در آن نشست براساس گفته برخی از کاندیداهای حاضر در نشست، دوست محمد آخوند میر حسنی شرایط عبدی باشقره را برای گزینه نهایی قوم ترکمن بهتر از دیگر کاندیداها دانست.
پس از این جلسه نماینده دوست محمد آخوند میر حسنی با حضور در ستاد باشقره پیام این عالم اهل سنت را به اعضای ستاد و مردم حاضر رساند اما در کنار اتفاقات یاد شده برخی مخالفان این عالم اهل سنت تلاش کردند که این انتخاب را براساس اعمال فشار به آخوند میر حسنی به مردم تلقین کنند در حالی که چنین ادعایی بی اساس و در راستای رسیدن این افراد به مقاصد سیاسی خود می باشد و رای اول باشقره در اجماع اولیه گواه این موضوع می باشد.
ولی در کنار این اظهار نظر عالم اهل سنت، شاهد نشستی دیگر در شهرستان بودیم که متاسفانه عوامل تشکیل این جلسه گروه اقبال که در انتخاب و حمایت از غراوی بزرگترین ضربه را به مردم شرق گلستان زدند و در قبال عملکرد این نماینده نیز پاسخی به مردم ندادند؛ در کنار گروهی دیگر که بصورت قارچ گونه به وجود آمده است؛ بازهم اقدام به بازی با سرنوشت مردم منطقه کردند و خیمه حامیان شهرام کوسه غراوی بر هادی قره قوزی حاکی از ادامه سیاست های دور قبل در شرق گلستان و به تبع آن عقب گرد چندین ساله شرق گلستان است.

 

قره قوزی با توجه جوان بودن و شایستگی های خود، در حالی می‌توانست بهترین گزینه قوم ترکمن برای این دوره مجلس شورای اسلامی باشد که تحت تسلط حامیان غراوی قرار نمی گرفت. 
در این شرایط عبدی باشقره که تجربه کافی داشته و سواد لازم را نیز دارد، تاوان بدعتی که دور قبل برای رفتن غراوی به مجلس نهادینه شد را می دهد(دور دهم کاندیدای مراوه تپه ای به مجلس برود و در دور یازدهم کاندیدای کلاله ای) و مسلما در چنین بدعتی شایستگی ها و توانایی ها برای یک پیمان پایمال خواهد شد و این در حالی است که شهرام غراوی رفت و سیاست های کوتاه مدت وی، ماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.