1398-10-20 09:19
1361
0
67037
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان:

خون پاک حاج قاسم انقلاب و نظام را بیمه کرد / برخی مدیران ما تفکر انقلابی ندارند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: سید حسن نصرالله جمله ای در خصوص‌حاج قاسم بکار برده که خیلی عجیب است : شهید سردار سلیمانی سیدالشهدا نهضت و مقاومت هست ، این یعنی خون پاک این شهید انقلاب و نظام را بیمه کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۹ دیماه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای سرکلاته گرگان اظهار کرد : حقیقتا سردار سلیمانی دوست داشتنی و سردار دلها بود ، او یک تفکر بود و تبدیل به یک تفکر شد و‌ نهضت های مقاومت در یمن ، لبنان ، افغانستان ، فلسطین و ... از تفکر قاسم سلیمانی بهره گرفته اند.

حجت الاسلام مهدوی راد افزود : جمله ای سید حسن نصرالله در خصوص‌حاج قاسم بکار برده که خیلی عجیب است : شهید سردار سلیمانی سیدالشهدا نهضت و مقاومت هست ، این یعنی خون پاک این شهید انقلاب و نظام را بیمه کرد .

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران ما الحق و الانصاف تفکرات انقلابی ندارند ، تصریح کرد : این تفکر نهضتی بپا کرد در جبهه مقاومت ، امروز سلیمانی سردار امت است ، حد و مرز را بر هم زده ، تبدیل به یک اسطوره تاریخی ماندگار شده است.

وی اضافه کرد: نسل جدیدی که امروز عمدتا در فضای مجازی هستند فکر می کردند همت ، باکری ، چمران و ... رمان و قصه هستند اما وقتی حججی و قاسم سلیمانی را در زمان حیات خودشان می بینند ، واقعیتها را باور می کنند .

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در خصوص برخی رفتارهای این سردار دلها گفت: حاج قاسم گفته پیکر مرا کناربیسمچی خودش دفن کنند ، روی سنگ قبرش ننویسند سردار و سپهبد بلکه بنویسند سرباز قاسم سلیمانی ، در سیل اخیر اهواز وقتی پیرمرد از خونه اش بیرون نمیاد سردار سلیمانی دستش را می بوسد و از او خواهش می کند بیرون بیاید و آن فرد هم اینکار را می کند ، او چکار کرد که اینجور محبوب مردم شد.

مهدوی راد یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی همین کار ها را کرد که رهبری گفت من به روح این شهید تعظیم‌می کنم  ، توی دل مردم بودن ، تفکر انقلابی داشتن اینهاست ، جوانان ما صف کشیدند کنار قبر سردار سلیمانی تبرک بگیرند ، ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع وی مصدوم شدند ، هفتاد نفر فوت کردند ،هفت میلیون تشییع در تهران بود ، اینها همه نشان دهنده عظمت این مرد و دلبستگی مردم به اوست.

وی در خصوص برکات خون سردار سلیمانی خاطرنشان کرد : بیرون کردن آمریکایی از عراق ،متحد کردن مردم عراق و ایران چون خیلی ها دنبال شیطنت بودند که در دو‌کشور ایران هراسی و‌عراق هراسی ایجاد کنند ، بازگشت امنیت به عراق خصوصا عتبات عالیات ، اتحاد سیاسی در ایران ،اثبات به برخی مسوولین که تفکر غربی دارند که فکر مذاکره با آمریکا باطل است از ثمرات خون این شهید بود.

وی اشاره کرد: این مردم مسوولی که برایشان کار کند را دوست دارند ، قاسم سلیمانی زندگی اش را وقف این مردم کرده بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.