1399-12-14 14:31
806
0
73533
حجت الاسلام محسن طاهری:

جبهه نیروهای انقلاب با رویکرد تعهد و تخصص لیست قدرتمندی را ارائه می دهد

حجت الاسلام محسن طاهری گفت: با رعایت شاخصه های تعهدمدار و همچنین تخصص و تبحر، بر اساس قوانین شورای اسلامی شهر و نیازهای جامعه شهری، جبهه نیروهای انقلاب با رویکرد تعهد و تخصص لیست قدرتمندی را ارائه می دهد.

به گزارش گلستان ما، با حضور ۲۵ نفر از نامزدهای  دعوت شده، نشست اول شورای سیاستگذاری انقلابی انتخابات شورای شهر گرگان، وابسته به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تالار نشستهای مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

باتوجه به اهمیت گفتمان دو سویه، این نشست با حضور حجت الاسلام حاج محسن طاهری و مهندس اسماعبل تیموری رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری انقلالی، با هدف هم اندیشی برگزار شد.

حجت الاسلام محسن طاهری در این نشست با برشمردن اهمیت جایگاه شورای شهر در مباحث ملی و استانی و شهروندی گفت: جلب رضایت بیشتر مردم نسبت به نظام به طور یقین اثر مثبتی خواهد داشت..

وی گفت: باحساسیت سازمان مدیریت شهری  تیم کار ویژه ایی تلاش کرده با رعایت شاخصه های تعهدمدار و همچنین تخصص و تبحر، بر اساس قوانین شورای اسلامی شهر و نیازهای جامعه شهری، طرح جامعی را  تبیین کند.

طاهری افزود: برای برون رفت از سلیقه گرایی، سبب شد که تعهد را در کنار مقوله تبحر و‌تحصص قرار دهیم.

وی با اشاره به  مجموعه حاضر گفت: با تلاش تیم کمیته دعوت، برخی از دوستان اعلام آمادگی کردند و برخی نیز دعوت شدند تا پس از بررسی  بر اساس مکانیزم امتیازی،  بعنوان کاندیداهای نهایی، پس از طی چند مرحله انتخاب شوند.

حجت الاسلام طاهری گفت: سیدعلی طاهری ضمن ابلاغ سلام، از همه داوطلبین حول جبهه انقلاب درخواست کرد تا جهت دستیابی به انسجام حداکثری، راهکارهای مشورتی خودشان را ارائه دهند.

همچنین اسماعیل تیموری، دبیر شورای سیاستگذاری انقلاب شورای شهر اسلامی گرگان گفت: تلاش می شود تا ایام ثبت نام به لیست قوی دو یا  حداکثر سه برابر ظرفیت دست یابیم.

تیموری در ادامه این نشست با بیان اینکه  هدف اصلی، شاخصه بندی ها، اجتناب از سلیقه گرایی است؛ افزود : روی طرح  ارزشیابی چندین ماه تیم ویژه ای تمرکز کردند.

وی گفت: حضور در لیست شورای انقلابی صرفا بر این مبنا است که نامزدهای نهایی باید صرفا از ورود به لیستهای سیاسی غیرهمسوی اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: طی روند تعهد به میثاق نامه توسط داوطلبین، باید نامزدهایی که امتیازات لازم را کسب کرده و در لیست ظرفیت مشخص قرار نگرفتند، از ادامه فعالیت رسما انصراف داده و به لیست نهایی کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.