1402-08-03 18:18
1048
0
87134
رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد؛

ثبت‌نام 481 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: 481 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق به ثبت‌نام شدند که از این تعداد 432 نفر مرد و 49 نفر زن هستند.

به گزارش گلستان ما، در تازه‌ترین اخبار از آخرین روز ثبت‌نام نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان، سیدعلی مهاجر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس ۴۸۱ نفر موفق به ثبت‌نام شدند از این تعداد ۴۳۲ نفر مرد و ۴۹ نفر زن هستند.

وی به میزان میزان تحصیلات کاندیداها اشاره کرد و افزود: از این بین، ۱۴ نفر کارشناسی، ۳۸۴ نفر کارشناسی‌ارشد، ۷۳ نفر دکترا و ۱۰ نفر حوزوی هستند.

وی به آمار به تفکیک حوزه‌های انتخابیه نیز پرداخت و تصریح کرد: گرگان و آق‌قلا ۱۵۸ نفر، علی‌آباد کتول ۳۷ نفر، رامیان و آزادشهر ۵۹ نفر، گنبدکاووس ۶۴ نفر، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ۶۹ نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه ۹۴ نفر ثبت‌نام کردند.

اما وضعیت سنی داوطلبان نیز به گفته مهاجر به شرح ۲۲۵ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال، ۱۰۶ نفر در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال، ۷۷ نفر در رده سنی ۵۵ تا۵۰ سال،۴۹ نفر در رده سنی ۶۰ تا ۵۵ سال، ۱۹ نفر در رده سنی ۶۵ تا ۶۰ سال و پنج نفر در رده سنی ۷۰ تا ۶۵ سال است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.