1399-12-20 18:25
1789
1
73639

تیم انتقال گلستان در اصفهان/ شهردار کلاله و همراهان در مأموریت غیر ممکن!

در شرایطی که به عید نوروز و به تبع آن تدابیر لازم برای زیبایی شهر و آمادگی آن برای استقبال بهار نزدیک می شویم؛ شهردار کلاله به همراه چهار نفر دیگر از اعضای شورا و شهرداری چندین روز در مأموریت در اصفهان به سر می برند!.

به گزارش گلستان ما، خلیل سعدی به همراه دو عضو شورای شهر(استوان و محمد الهی) و دو نفر دیگر از پرسنل شهرداری نزدیک به یک هفته است که در مأموریت ویژه در اصفهان به سر می برند!.

گویا قرار است این تیم انتقال، یک دستگاه پرس زباله را از اصفهان به شهرداری کلاله انتقال دهند.

این درحالی است که در گذشته و در دوره های گذشته برای انتقال لودر و سایر تجهیزات یک راننده و در صورت نیاز یک همراه با اتوبوس ها عازم تهران و دیگر استان ها می شدند تا به این وسیله هزینه ها کاهش یابد.

علاوه بر این بنا به اظهارات کارگران هنوز حقوق کارگران و عیدی آنان پرداخت نشده است و پرداخت آن مستلزم تامین منابع مالی است و در پایان سال که باید تمام تلاش شهردار برای سروسامان دادن شهر برای استقبال از بهار و عید نوروز باشد؛ وی و چهار همراه وی در مأموریت خاص خود قرار دارند.

حال جای این سوال پیش می آید که آیا این ۵ نفر قرار است حق ماموریت برون استانی دریافت کنند و آیا قرار است دخل و خرج صبحانه، ناهار، شام و دیگر ایاب و ذهاب آنها از پول بیت المال و مردم پرداخت شود؟!.

آیا اگر واقعا قرار باشد در این خصوص که برای انتقال این وسیله  تنها یک راننده هم کافی بود؛ این افراد حق ماموریت دریافت کنند و‌ایاب و ذهاب خود را از پولی که مردم به مشقت برای دریافتی های شهرداری پرداخت کردنده اند؛ پرداخت کنند؛ چگونه با وجدان خود کنار خواهند آمد؟.

منکر عرف بودن این ماموریت ها نیستیم؛ اما در این شرایط که شهر نیاز به خدمات ویژه داشت و پیمانکار شهرداری نیز از ادامه فعالیت با شهرداری انصراف داده است؛ ضروری بود که این تعداد افراد عازم اصفهان شوند؟.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.