1399-09-08 12:42
928
0
71817
نماینده مردم گنبد و داشلی برون:

ترور دانشمندان ایران اوج عجز و ناتوانی دشمنان است/ اعتماد به دشمنان تبعات جبران ناپذیری دارد

امان قلیچ شادمهر گفت: ترس و هراس دشمنان از پیشرفت های این نظام و انقلاب باعث اقدامات مذبوحانه و کور آنها در قبال دانشمندان ما می شود.

به گزارش گلستان ما، امان قلیچ شادمهر، نماینده مردم گنبد و داشلی برون در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، اظهار داشت: چنین اقدامات بزدلانه و کور دشمنان ایران، نشانه ای از هراس و ترس آنها از پیشرفت های حاصل است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در گذشته هم ثابت کرده که به دشمنان خود جواب دندان شکنی می دهد و در قبال ترور دانشمند هسته ای هم پاسخ قاطعی به عوامل دخیل در این ترور خواهد داد.

نماینده مردم گنبد و داشلی برون تصریح کرد: دشمنان به دنبال به سلطه بردن ایران هستند و گاهی این هدف خود را در مذاکرات و گاهی با روش های دیگر دنبال می کنند؛ فارغ از اینکه چنین اقداماتی نه تنها مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نمی شود؛ بلکه عزم ما را در این راستا جزم تر می کند.

شادمهر تاکید کرد: دشمنی، هدف اصلی و غایی دشمنان این نظام است و ادعای مذاکره آنها تنها پوششی بر اهداف اصلی و بازدارنده آنها در حوزه های نظامی، علمی، اقتصادی و هسته ای ایران است.

نماینده مردم شریف گنبد و بخش داشلی برون تاکید کرد: تجربه ثابت کرده که اعتماد به دشمن نتیجه ای جز فرصت سوزی و جلوگیری از پیشرفت روز افزون کشور در برنداشته و مسلما از این پس هم دولت های مستکبر با ترفنده های مختلف به دنبال اهداف اصلی خود هستند؛ اما با تغییر تاکتیک خود.

وی با تاکید بر اینکه باید عوامل این اقدام ناجوانمردانه تقاص پس دهند؛ گفت: باید راه های نفوذ بسته شود؛ چرا که نفوذ زمینه ساز شناسایی و تا ترور شخصیت های مهم کشور است و این مهم(جلوگیری از نفوذ) تنها و تنها با عدم اعتماد به دشمنان قسم خورده این نظام محقق می شود.

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.