1398-11-10 10:13
1126
0
67332
با بیان اینکه به من گفتند کافرم؛

بازی ردصلاحیت شدگان با احساسات مردم/ تعدادی از نمایندگان مجلس جزو ادیان دیگر هستند

برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده برای ایجاد بلوای کلامی و به دست آوردن حس ترحم مردمی، از بازی جدیدی بر علیه شورای نگهبان رونمایی کردند.

به گزارش گلستان ما، بعد از اعلام نظر محرمانه تایید یا رد صلاحیت کاندیداها و انتظار برای دریافت شکایت کاندیداهای رد یا عدم احراز شده، برخی از کاندیداهای رد صلاحیت، اقدام به انجام یک بازی سیاسی برای گمراه کردن مردم کرده اند.

برخی از این کاندیداها با حضور در جمع های مردمی به مردم می گویند که شورای نگهبان آنها را کافر و غیر مسلمان دانسته و به همین خاطر آنها را رد صلاحیت کرده است.

نکته جالب در این تشویش اذهان عمومی این است که غیر مسلمان بودن دلیل رد صلاحیت کسی نیست چرا که همین الان تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی غیر مسلمان هستند.

برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که این شکل بازی و تشویش مردمی از قبل طراحی شده و جریانی در کشور با آوردن افراد مسئله دار و دارای پرونده مسائل مالی و غیره که معلوم است رد صلاحیت هم خواهند شد؛ در این فرصت زمانی اقدام به اجرای بازی جدید آنها(مسلمان و غیر مسلمانی کاندیداها) بکنند.

برخی از کاندیداها نیز به بهانه هایی اینچنینی در حوزه های انتخابی خود اقدام به جمع آوری امضاء برای اثبات مسلمانیشان می کنند که البته با تمسخر مردمی روبرو شده اند.

در پایان یاداور می شویم که مردم منتظرند که این قبیل اتقافات توسط قوه قضاییه برخورد شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.