1400-07-19 12:38
813
0
76466
با دستور دادستان مرکز استان گلستان صورت گرفت؛

بررسی ویژه به پرونده متخلفان سرقت بزرگ آب در گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از آغاز رسیدگی ویژه به پرونده دست درازی به یکی از منابع اصلی تامین آب مردم گرگان خبر داد .

به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان؛حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: رسیدگی به این پرونده به یکی از بازپرس های توانمند دادسرای گرگان سپرده شد و دیروز معاون حقوق عامه دادستان همراه با  بازپرس پرونده ، از محل این مخزن و خط انتقالی که بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی مردم شهر گرگان را تامین می کند ، بازدید کردند .

دادستان سیدحسینی افزود:  بررسی های اولیه نشان می دهد متهمان این پرونده که دو نفرند  ، از یکی از خطوط اصلی انتقال آب به گرگان  به صورت غیرقانونی انشعاب گرفتند و با بخشی از این آب زمین‌های کشاورزی خود را آبیاری می‌کردند.

وی ادامه داد: ماجرای این انشعاب غیرمجاز زمانی فاش شد که کارشناسان کنترل کیفی اداره آب و فاضلاب استان به مغایرت  ورودی و خروجی آب مخزن شرق گرگان پی بردند و بررسی ها پرده از این اقدام غیر قانونی برداشت .

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: برای روشن شدن ابعاد دیگر این ماجرا ، پرونده با دقت در حال بررسی و تکمیل تحقیقات است و به تدریج همه متهمان و مظنونان این پرونده به دادسرا احضار خواهند شد .

دادستان سیدحسینی به مردم اطمینان داد: در برخورد با متخلفان این پرونده ، با هیچ کس تعارف نداریم .
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.