1399-06-14 11:57
1360
0
70200
رئیس دانشگاه میلاد گلستان در واکنش به ادعای شهردار مینودشت:

انتشار سخنان غیر واقعی و کذب از روی ناپختگی است

عقیل تقوی گفت: قبل از اغاز فعالیت موسسه ملک مذکور توسط کارشناس رسمی نظام مهندسی ارزیابی گردید و بصورت رسمی و مکتوب استحکام ملک مذکور را تایید نموده است،البته انتشار سخنان غیر واقعی و کذب از روی ناپختگی است.

به گزارش گلستان ما، طی هفته های اخیر شاهد انتشار خبری مبنی بر پلمپ و فک پلمپ دانشگاه میلاد گلستان بودیم که موسوی شهردار مینودشت علت پلمپ این دانشگاه را عدم استحکام کافی ساختمان و در خطر افتادن جان دانشجویان عنوان کرد.

اما عقیل تقوی رئیس دانشگاه میلاد گلستان در واکنش به این ادعای شهردار گفت: بنده در این خصوص تخصصی ندارم ولی قبل از اغاز فعالیت موسسه ملک مذکور توسط کارشناس رسمی نظام مهندسی ارزیابی گردید و بصورت رسمی و مکتوب استحکام ملک مذکور را تایید نموده است؛ البته انتشار سخنان غیر واقعی و کذب از روی ناپختگی است و شهردار محترم زحمت می کشید قبل از اظهار نظر تماس می کرفت تا موضوع برای ایشان روشن می شد.

وی افزود: شهردار محترم عنوان کرده که در ساختمانهای با اهمیت زیاد، ما حساس هستیم؛ وی باید به این سوال پاسخ دهد که بیش از ۱۲ مدرسه غیر انتفاعی، بیش از ۱۳ پیش دبستانی و بیش از ۱۲ اموزشگاه که جمعا حدود ۴۰ مورد ساختمان با اهمیت در شهر مینودشت وجود دارد که ضمن فرسوده بودن و نداشتن اسکلت برخی بیش از ۳۵ سال فعالیت اموزشی می کنند که هیچکدام انها به تایید کارشناسان نظام مهندسی نرسیده اند جای تعجب است شهردار محترم چرا متوجه انها نشده است؟.

تقوی تاکید کرد: بالغ بر ۱۰۰ رای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اجرا نشده یا ناقص اجرا شده است؛ شهردار محترم چه پاسخی در این مورد دارد؟ 

رئیس دانشگاه میلاد گلستان گفت: شورای محترم شهر و ارگانهای ناظر باید این سوالات را از شهردار جویا شوند و به افکار عمومی پاسخ دهند و البته یکی از کانالهای خبری نیز اخبار مربوط به این موسسه را غیر واقعی و بدون تحقیق از این موسسه منتشر می نماید که انتظار از دادستان محترم و ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی این است که برخورد قانونی نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.