1400-04-18 16:23
793
0
75306
امام جمعه موقت گرگان:

انتشار اخبار بدون آگاهی نشانه جهل و نادانی است

حجت الاسلام برقرار گفت: هر حرف، سخن و مطلبی را نباید بدون ارزیابی رد یا منتشر کرد و رد یا انتشار هر سخن بدون ارزیابی و تحقیق، نشانه جهل و نادانی است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار کرد: امنیت، رفاه و عدالت اجتماعی مولفه‌های مهم اجتماع بوده که مورد نیاز همه بشریت است.

امام جمعه موقت گرگان توضیح داد: ناامنی و اضطراب برای همه مضر بوده و همه انسان‌ها از ظلم و تجاوز به حقوق می‌رنجند و رفاه هم مورد نیاز عموم است.

وی بیان کرد: در سایه ایمان به خدا و علم، رفاه و آسایش برای مردم به وجود می‌آورد.

حجت‌الاسلام برقرار ادامه داد: قرآن در همه زمینه‌های دینی، اقتصادی، سیاسی و غیره برنامه دارد و ما آن طور که باید این گنجینه بزرگ را نشناختیم.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به دستگیری عاملان انتشار برخی شایعات در گلستان گفت: این شایعات و مباحث از اساس حقیقت ندارد و تلاش دشمن برای ناامن جلوه دادن جامعه است و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، آرامش جامعه را تامین کرده و خانواده‌ها نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی بیان کرد: هر حرف، سخن و مطلبی را نباید بدون ارزیابی رد یا منتشر کرد و رد یا انتشار هر سخن بدون ارزیابی و تحقیق، نشانه جهل و نادانی است.

حجت‌الاسلام برقرار توضیح داد: نشانه انسان خردمند آن است که نسبت به آنچه که می‌گوید آگاه بوده و به آن هم عمل کند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: این امام بزرگوار در مناظرات علمی با عالمان فرقه‌های اسلامی در مسائل کلامی و فقهی بسیار ماهر و چیره دست بودند.

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.