1400-09-04 11:13
714
0
77233
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

انتخاب 5 آذر به عنوان روز گرگان شایسته شهر دارالمومنین بود

ملک شاهکوهی گفت: انتخاب 5 آذر به عنوان روز گرگان شایسته شهر دارالمومنین بود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در آیین گرامیداشت روز بسیج و شهدای ۵ آذر گرگان اظهار کرد: ۱۴ شهید در قیام مردم گرگان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کردند که یاد و خاطره آنها را گرامی میداریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ماموران رژیم دژخیم ستم شاهی به حرم مطهر امام رضا (ع) هتک حرمت کردند و این مسئله باعث شد که مردم در ۵ آذر به خیابان ها بیایند و ماموران رژیم دژخیم پهلوی هشت هزار گلوله را به سمت معترضین نامگذاری کردند.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: این روز به عنوان روز ملی گرگان نامگذاری کردند و از اعضای شورای شهر که در نامگذاری این روز پرتلاش بودند تشکر می کنیم.

وی افزود: قیام مردم گرگان در 5 آذر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و انتخاب این روز به عنوان روز گرگان شایسته مردم شهر دارالمومنین بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در هفته بسیج قرار داریم و این هفته را به همه تبریک عرض می کنم در ۵ آذر ۵۸ و پس از ۱۰ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره) دستور تشکیل بسیج را صادر شد تا بسیج به تثبیت انقلاب و ایجاد امنیت کمک کند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: با وجود اینکه پس از 9 ماه از تشکیل بسیج وارد جنگ تحمیلی شدیم و در آن زمان تجهیزات لازم نظامی برای مقابله با جنگ را نداشتیم امام(ره) انسانی نبود که تن به ذلت بدهد و لذا تصمیم گرفتند جنگ را ادامه دهد.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام باعث می شود که صدام در اواخر جنگ و پس از فتح خرمشهر  بدون پیش شرط  مواضع ایران را بپذیرد.

این مقام مسئول به پیروزی های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: یمنی های گرسنه در محاصره امروز امنیت عربستان را به مخاطره انداخته است و این به واسطه ایستادگی و پایداری است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: بسیج در عرصه های مختلف فدایی ملت است و در ایام کرونا بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات ارزنده ای داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.