1399-07-05 13:23
683
0
70577
فرمانده سپاه نینوا؛

امروز قدرتی از مدار خارج می شود که تعادل روانی و جسمی نداشته باشد

سردار ملک شاهکوهی گفت: گام دوم انقلاب قدرتی از دور خارج می شود که بین فکر و جسمش تعادل برقرار نباشد و ما نیز باید به این توجه کنیم تنها راه نجات ما از مشکلات توجه به بیانات رهبری و دفاع از ولایت است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی در دیدار با روسای اصناف و فعالان اقتصادی که در دانشگاه گلستان برگزار شد، گفت: ماموریت انقلاب تمام نشده بلکه با گام دوم انقلاب تازه کار انقلاب آغاز شده است.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: طبق قانون طبیعت در رفتارهای خود دیگر نباید اشتباه کنیم، اگر این بار منافقین دست به غلطی بزنند دیگر مدارا نمی کنیم یا دیگر اجازه نمی دهیم قائله گنبد و کردستان تکرار شود.

وی افزود: تلاش می کنیم از طریق گفت و گو های سیاسی جنگی اتفاق نیفتد اما آمادگی دفاع و مقابله برابر قوی ترین رزم ناوها و سلاح های جنگی را داریم.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی قدرت جدیدی را به جهانیان معرفی کرد، ابراز کرد: دشمن برای شهریور و مهر امسال برنامه های جدی داشت تا اصناف را به کف خیابان ببرد به همین جهت تجربه داران ما باید توجه کنند در زمین دشمن بازی نکنند.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: گام دوم انقلاب قدرتی از دور خارج می شود که بین فکر و جسمش تعادل برقرار نباشد و ما نیز باید به این توجه کنیم تنها راه نجات ما از مشکلات توجه به بیانات رهبری و دفاع از ولایت است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.