1399-05-05 17:59
3826
0
69601

اعتماد استاندار گلستان به نیروی جوان وزارت کشور در مراوه تپه/ مرد کت شلواری در راه بخشداری مرکزی مراوه تپه!

استاندار گلستان با دادن حکم سرپرستی به لقمان قربانی نشان داد که می‌تواند به نیروهای جوان وزارت کشور هم اعتماد کند.

به گزارش گلستان ما، استاندار گلستان با صدور احکامی بخشدار مرکزی، بخشدار بخش گلیداغ و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مراوه تپه را معرفی کرد.

بر این اساس لقمان قربانی نیروی جوان(متولد ۶۶)وزارت کشور با سابقه نزدیک به ۱۰ سال خدمت به عنوان سرپرست بخشداری بخش گلیداغ مراوه تپه معرفی شد.

وی در رزومه کاری خود سابقه خدمت تحت عناوین کارشناس استعلامات،سیاسی انتخابات، کارشناس روابط عمومی، ستاد مدیریت بحران گلیداغ،  تعزیرات آرد و نان بخشداری، سیاسی و انتظامی بخشداری گلیداغ، امور شوراها و دهیاران بخشداری گلیداغ، دبیرخانه بخشداری، کارشناس عمران و دبیر کمیته تطبیق بخشداری و نیز مسئول دفتر فرماندار مراوه تپه در شهرستان مراوه تپه را دارد.

همچنین در همین احکام عبدالغفور غراوی که تاکنون سمت بخشداری مرکزی شهرستان مراوه تپه را بر عهده داشت؛ به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مراوه تپه معرفی شد.

اما یکی از حاشیه دار ترین احکام صادره، اعتماد مجدد به مرد کت شلواری وزارت کشور است که براساس آن عبدالحمید حق شناس به سمت سرپرستی بخشداری مرکزی مراوه تپه منصوب شد.

عبدالحمید حق شناس که قبل از وزارت کشور در اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله مشغول خدمت بود؛ مدتی در فرمانداری و بخشداری کلاله مشغول به خدمت بود و پس از آن به عنوان شهردار کلاله انتخاب شد.

دیری نپایید که با توجه به عملکرد حق شناس در سمت شهرداری کلاله، وی با اکثریت آرا استیضاح شد و بنا به گفته امیر غراوی معاون استاندار گلستان در جلسه تودیع و معارفه شهرداران کلاله، وی با عملکرد خود باعث عقبگرد چندین ساله شهرداری کلاله شده بود و غراوی سخن از ارسال پرونده وی به مراجع ذی صلاح به میان آورد.

اما چندی از ادعای معاون استاندار نگذشت که شاهد سمت گرفتن حق شناس در استانداری گلستان بودیم و الان نه تنها ادعای معاون استاندار اثبات نشده؛ بلکه شاهد سمت گرفتن شهردار معزول کلاله در سمت بخشداری مرکزی مراوه تپه هستم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.