1402-07-26 12:48
401
0
87005
 رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان:

 اشغال قدس، تهدیدی برای صلح جهانی و انسانیت است

 رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است؛ گفت: این سرزمین پیامبران و قبله‌گاه مسلمانان ده‌ها سال است که در اشغال شقی‌ترین حکومت جعلی و زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها است.

عبدالجلال ایری در گفتگو با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، گفت: این سرزمین پیامبران و قبله‌گاه مسلمانان ده‌ها سال است که در اشغال شقی‌ترین حکومت جعلی و زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها است.

 وی افزود: مردمان آن با حمایت قدرت‌های استعماری و توسط جوخه‌های ترور و با جنایت‌کارانه‌ترین شیوه‌ها در طول تاریخ بشریت سرکوب می‌گردند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: صهیونیست‌ها ۱۰ میلیون انسان را از خانه‌هایشان آواره نموده و میلیون‌ها مرد و زن و کودک را به خاک و خون کشیده‌اند و علیه کشورهای اسلامی همچنان ادعاهای توسعه‌طلبانه و جنگ‌افروزی دارند.

 ایری متذکر شد: جهانیان بدانند که رژیم اشغالگر قدس با رفتارهای ضدانسانی و منش ناروا علاوه بر تهدید خاورمیانه و مسلمانان قطعاً مخاطره‌ای جدی برای بشریت و صلح و همزیستی ادیان ابراهیمی است.

 نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هرگز نباید فراموش کرد که پذیرش ظلم بر فلسطین شروع تحقیر بشریت و زیر سؤال رفتن تمامی معیارهای انسانی و رواداری برای مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

 رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: عملیات طوفان الاقصی انفجار دهه‌ها ظلم و جنایت و رفتار غیرانسانی در برابر بدیهی‌ترین حقوق انسانی و مظلومیت مسلمانان بود و لازم است که با هر شیوه ممکن حمایت و پشتیبانی خود را از مجاهدان فلسطینی و مردم بی‌دفاع غزه اعلام کنیم.
منبع: پایگاه خبری تحلیلی رادکانا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.