1400-03-18 11:25
925
0
74898
بسته خبری انتخابات-1

آغاز فعالیت میدانی ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در گلستان

هرچند در فضای مجازی تنور انتخابات داغ تراست اما به نظر می رسد امروز با اعلام کد به نامزدهای شورای شهر انتخابات شهر و روستا در گلستان نیز وارد فاز میدانی تر شود .

به گزارش گلستان ما ؛ ۱۰ روز مانده به انتخابات ۱۴۰۰ که چشمان دوست و دشمن به حضور ملت ایران گره خورده است .

حضوری که همواره دشمن را شگفت زده کرده است و ده ها خبرنگار از شبکه های مختلف در کشور مستقر می کند تا بازتاب عمل به تکلیف شرعی و ملی  برای جهانیان مخابره کند.

در استان گلستان هم نگارستان ایران اسلامی است  همه برای اینروز آماده می شوند و شهر ها کمک چهره تبلیغاتی به خود می گیررند .

هرچند در فضای مجازی تنور انتخابات داغتراست  اما  به نظر می رسد امروز با اعلام کد به نامزدهای شورای شهر  انتخابات شهر و روستا نیز وارد فاز میدانی تر شود .

تاکنون در استان گلستان سه نامزد ریاست جمهوری ستادهای رسمی خود را دایر کردند که از جمله آنها آیت الله سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی و به تازگی نیز علیرضا زاکانی نیز رییس ستاد خود استان گلستان را معرفی کرده اند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی، علی‌اصغر نقوی به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی و احسان اخوان‌راد به‌عنوان دبیر ستاد انتخاباتی زاکانی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان گلستان معرفی شده اند.

در مرکز استان گلستان تبلیغات شهری نیز تاکنون به این سه گزینه معطوف شده است  و مابقی کاندیداها بسیار هم به تبلیغات شهری پرداخته اند .

ویروس منحوس کرونا  دست کاندیداها را برای تبلیغات میدانی بسته است و آنها برای حفظ جان مردم  به توصیه وزارت بهداشت عمل کرده اند و ستادی که به صورت سر بسته و مسقف بوده و پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نشده باشد فعالیت نمی کند  و سخنرانی حامیان نیز به صورت محدود انجام می شود.

رفته رفته با نزدیک شده به ۲۸ خرداد فعالیت های تبلغاتی بیشتر شده و شور انتخاباتی در استان گلستان بیشتر می شود .

براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات در استان در گلستان یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۳۲ هزار و ۲۸۱ نفر آنها رأی اولی هستند.

یکهزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رأی برای ریاست جمهوری و هزار و ۸۱۳ شعبه هم برای شورای شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

انتخابات در مرکز استان گلستان الکترونیکی بوده و ۲۶۳ شعبه اخذ رأی وجود دارد و در بقیه شهرها با دستگاه احراز هویت نیمه الکترونیکی هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. تبلیغات کاندیدا تا ۲۴ ساعت قبل از شروع‌ اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.