1399-02-31 10:34
1043
0
68712
استاندار گلستان:

300 هزار بسته کمک‌مومنانه بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

استاندار گلستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان در گلستان توزیع شده است.

به گزارش گلستان‌ما، هادی حق شناس امروز در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح مواسات تاکنون قریب به 300هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

وی افزود: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن ها، گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیران شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: تمام کسانی که در سال های گذشته با سفره های افطار از مومنان پذیرایی می کردند امسال و در شرایط شیوع کرونا با تهیه بسته های مومنانه به یاری نیازمندان پرداختند.

وی یادآورشد: ستاد مواسات در هر شهرستان با محوریت فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شکل گرفت و تلاش شد این بسته ها به دست افراد آبرومندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند برسد.

حق شناس ادامه داد: تلاش شد تمامی بسته ها به جامعه هدف این طرح برسد و در این راه شاهد همراهی همگانی همچون همیشه بودیم.

استاندار گلستان گفت: در این جلسه ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته تلاش می کنیم برنامه های آتی را ساماندهی کنیم تا در صورت نیاز، به صورت منسجم عمل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.