1393-08-20 11:58
4833
0
5646
با همراهی مشاور فرهنگی استاندار و فرماندار رامیان انجام شد ؛

عیادت آیت الله شاهرودی از "رضا سوخته سرایی" قهرمان کشتی جهان + تصاویر

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مشاور فرهنگی استاندار گلستان و فرماندار شهرستان رامیان از "رضا سوخته سرایی" قهرمان سابق کشور عیادت کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ، حجت الاسلام زنگانه مشاور فرهنگی استاندار گلستان و صادقلو فرماندار شهرستان رامیان از جهان پهلوان "رضا سوخته سرایی" کشتی گیر سابق تیم ملی عیادت کردند.

پهلوان رضا سوخته سرایی قهرمان ارزنده اسبق کشور و جهان که افتخارات زیادی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین و عرصه های جهانی ورزش به ارمغان آورده و پس از قهرمانی نیز در حال حاضر به عنوان پیشکسوت کشتی تجربیات خود را در اختیار جوانان این مرز و بوم میگذارند هم اکنون به زادگاه خود بازگشته است .

رضا سوخته سرایی متولد 1329 در روستای دارکلاته از توابع شهرستان رامیان در استان گلستان و کشتی گیر بازنشسته ایرانی است که توانایی شرکت در هر دو رشته آزاد و فرنگی را داشته است.

رضا سوخته سرایی ورزشکار نامدار گلستانی و کشتی گیر مطرح سنگین وزن کشور بود، او دارای هفت مدال کشتی فرنگی و آزاد است که شامل دو مدال نقره در مسابقات قهرمانی جهان، مدال نقره بازیهای آسیایی در تهران، سه مدال طلای بازیهای آسیایی و یک مدال طلا قهرمانی آسیا می باشد.

وی چندی پیش دچار مشکلات جسمی شده بود که به لطف خداوند متعال در حال حاضر روبه بهبود است و در ویلای ییلاقی شخصی در روستای پل آرام از توابع شهرستان رامیان به استراحت می پردازد.

گفتنی است،این کشتی گیر بازنشسته مدال های قهرمانی خود را در فروردین سال 93 به آستان حضرت رضا (ع)، اهدا کرد.

sokht3

sokht4

sokht1

sokht2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.