1397-09-01 05:21
2459
0
58958
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

160برنامه به مناسبت هفته بسیج در رامیان اجرا می شود

فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: در هفته بسیج، 160 برنامه متنوع در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، رمضان سمیعی فرمانده سپاه شهرستان رامیان به مناسبت آغاز هفته بسیج در نشستی با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج و به فال نیک گرفتن تقارن این هفته با هفته وحدت گفت: تمامی برنامه های بسیج با هدف بازنمایی تصویر امید بخش وحدت آفرین و خدمت رسان از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاوردها و پیشرفت های 40 ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمنان اسلام است که می خواهند این شجره طیبه به انزوا رود.

وی اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج، «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت با رویکرد امید به جامعه است که درست در مقابل حربه دشمن در نا امید کردن مردم ما قرار دارد.

سمیعی افزود:تعداد 160 برنامه عمومی توسط پایگاههای بسیج در این هفته اجرا می شود که از این تعداد 25 برنامه آن شاخص است.

وی با اشاره به برنانمه های شاخص بیان کرد: روزهای هفته بسیج در شهرستان به نام های، روز اول بسیج، فرهنمگ و مسجد محوری با برگزاری رژه خودرویی و مسابقات و اجرای برنامه ها در مساجد، روز دوم بنام بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی و سازندگی با برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و میز خدمت، برای کمک به محرومین برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان افزود: سومین روز بنام بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی با با برگزاری یادواره شهدا و تقدیر از بسیجیان و خانواده شهدا و روز چهارم بنام بسیج، علم و فنآوری با برگزاری تقدیر از بسیجیان اهل سنت و نشست بصیرتی با موضوع بی اعتنمادی به آمریکا و تقدیر از بسیجیان نمونه اهل سنت اجرا می شود.

وی گفت: روز پنجم از هفته بسیج بنام بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامیجهاد کبیر و استکبارستیزی با برگزاری نشست بصیرتی و ششمین روز بنام بسیج، جهاد روشنگری و تبیین با راه اندازی کارناول وحدت در شهر تاتار وهمچنین در هفتمین روز که بنام بسیج، حماسه حضور 5 آذر و تجمع بزرگ بسیجیان با شعار " بسیج، 40 سال افتخار" و دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا را خواهیم داشت.

سمیعی تصریح کرد: بسیج، کوبنده تحریم و هچنان مقاوم ایستاده است تا با حضور خود در شکست تحریم ها اثرگزار باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محوری ترین کارهای بسیج در این هفته، تبیین نقش خود در دفاع از مقاومت یمن و حمایت بسیج جهانی اسلام را از مقاومت یمن را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.