1402-06-18 22:28
569
0
86392
رئیس آتش‌نشانی شهرداری گرگان خبر داد:

خروج جسد مرد میان‌سال آق‌قلایی از چاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از خروج پیکر بی‌جان مرد میان‌سال از درون چاه حفر شده در یکی از روستاهای مرکز استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، موسی‌الرضا صفری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته «جمعه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲» یک مورد حادثه سقوط در چاه در روستای پیرواش از توابع شهرستان آق‌قلا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

 وی با بیان اینکه پس از اطلاع از موضوع و با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گرگان، در کمترین زمان ممکن تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و دیگر امکانات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: حادثه در یک چاه کشاورزی در زمین‌های اطراف روستای مذکور رخ داده که پیکر بی‌جان مرد میانسال درون چاه کشاورزی مشاهده شد.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه عمق چاه در حدود ۲۰ متر بود که پیکر مرد میانسال توسط اهالی روستا رؤیت شد، افزود: متعاقباً موضوع به عوامل نیروی انتظامی پلیس ۱۱۰ اطلاع و جهت بیرون آوردن جسد با سامانه ۱۲۵ نیز هماهنگ شد.

 وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان برای وارد شدن درون چاه به سرعت ایمن‌سازی را انجام دادند، خاطرنشان کرد: پس از تلاش‌های مستمر با کمک قلاب خودرو امداد جرثقیل و پس از بستن تجهیزات لازم، مأموران آتش نشانی وارد چاه شده و بعد از مدتی موفق به خارج کردن آن فرد از داخل چاه شدند.

 صفری از تحویل پیکر بی‌جان مرد میانسال جهت شناسایی و اقدامات بعدی به عوامل انتظامی خبر داد و تصریح کرد: نیروهای زبده و آموزش دیده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان آمادگی کافی برای مقابله با هرگونه رخدادی را دارند و در همین راستا با ایثار و از جان گذشتگی در خدمت هموطنان هستند.

 گفتنی است، روستایی پیرواش از توابع بخش مرکزی آق‌قلا در ۳۷ کیلومتری شمال شرقی مرکز استان گلستان (گرگان) است که از قوم‌های مختلف همچون بلوچ، ترکمن، سیستانی، ترک و کُرد تشکیل شده است.

 انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.