1402-07-20 18:49
395
0
86898
 فرماندار مراوه‌تپه:

 بارش باران در مراوه‌تپه خسارتی در برنداشت

 فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: بارش باران در شهرستان مراوه‌تپه باعث خوشحالی مردم شد و خوشبختانه این باران خساراتی در شهرستان در برنداشت.

به گزارش گلستان ما، لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بارش باران در شهرستان مراوه‌تپه علاوه بر خوشحالی مردم، خوشبختانه هیچ‌گونه خساراتی را به همراه نداشت.

 وی افزود: برای رفاه حال اهالی این شهرستان و مسافران و به جهت افزایش ایمنی جاده‌ها توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مراوه‌تپه، پاک‌سازی و لایروبی سطح جاده محور مراوه‌تپه به کلاله به طول ۲۵ کیلومتر و پاک‌سازی و لایروبی سطح جاده محور مراوه‌تپه به قازانقایه به طول ۱۸ کیلومتر انجام گرفت.

 رئیس ستاد بحران این شهرستان تصریح کرد: همچنین ۳۰ کیلومتر از جاده مراوه‌تپه به داشلی برون و ریزش برداری آن در حال انجام و ۵۰ متر از دو لاین جاده که بسته شده بود؛ در حال برداشت است.

 وی پر کردن پشت پل شورجه بالا، آنتنی محور مراوه‌تپه به داشلی برون پاک‌سازی و لایروبی سطح جاده محور چاتال به گلیداغ به طول ۲۰ کیلومتر و پاک‌سازی و لایروبی ۸ کیلومتر از سطح جاده محور قرناوه را از دیگر اقدامات این راهداری عنوان کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.