1402-05-02 09:58
525
0
85817
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

امدادرسانی در ۴۰ ماموریت امدادی با مشارکت ۱۰۴ نجاتگر گلستانی

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی ۱۰۴ نجاتگر این استان به ۴۰ حادثه در هفته پیش خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رضا حاجیلری در گفتگو با خبرنگاران گفت: هفته گذشته ۴۰ حادثه از حوادث استان گلستان را هلال احمر پوشش داده است و همچنین در بازه‌های زمانی مختلف بیشترین آمار حوادث استان مربوط به حوادث جاده‌ای و ترافیکی است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: هفته پیش گلستان در ۲۷ مورد حادثه جاده‌ای و ترافیکی امدادرسانی کرده است، موارد بعدی حوادث کوهستان، خدمات شهری، خدمات حضوری و یک مورد زلزله بوده است.

حاجیلری خاطرنشان کرد: در ماموریت‌های ۲۴ تا ۳۱ تیر ماه، ۱۰۴ نیروی عملیاتی در قالب ۴۶ تیم با بکارگیری ۴۴ خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی افزود: ۱۱۵ نفر از حوادث هفته گذشته متأثر شدند و از میان حادثه دیدگان ۹۱ نفر مصدوم شدند. نجاتگران ۳۹ نفر از این مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

این مقام مسئول با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین حوادث را پوشش دادند خاطر نشان کرد: هفته گذشته شهرستان مینودشت با ۸ حادثه، گرگان با ۷ حادثه و کردکوی و گنبدکاووس هرکدام با ۶ حادثه بیشترین موارد را پوشش داده‌اند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: پایگاه‌های امدادونجات سه راهی گالیکش با ۶ حادثه، ایمرِ گنبدکاووس، النگ کردکوی و زرین گل علی آباد کتول به طور مساوی ۴ حادثه را پوشش داده‌اند. همچنین پایگاه‌های قرق و آق قلا هم با دریافت ۳ ماموریت به حادثه دیده‌گان خدمات امدادی ارائه کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.