1402-07-22 09:32
604
0
86924
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان خبر داد:

سقوط مرد 50 ساله در چاه 25 متری نوده‌ملک

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: شب گذشته مرد 50 ساله‌ای در چاه روستای نوده‌ملک با عمق ۲۵ سقوط کرد و جان سالم به در برد.

 به گزارش گلستان ما و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری با بیان اینکه ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در روستا نوده‌ملک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از این گزارش تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: حادثه در یک چاه خاکی در زمین‌های اطراف روستا به عمق حدود ۲۵ متر رخ‌داده که مردی حدود ۵۰ساله که به دلیل تاریکی هوا در چاه سقوط می‌کند و بااطلاع دهیار روستا به آتش‌نشانی گرگان تیم عملیاتی در محل حضور یافته و در حدود ۵۰۰ متر مسیر پیاده با تجهیزات به دهانه چاه رساندند.

 صفری تصریح کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت ایمن‌سازی لازم را انجام داده و با کمک سه‌پایه نجات امداد در چاه و پس از بستن تجهیزات لازم وارد چاه شده و مصدوم را که از ناحیه گردن و پا آسیب‌دیده از داخل چاه خارج و جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل کردند .

 وی در پایان به کشاورزان توصیه کرده، حتماً دهانه چاه‌های کشاورزی خود را پوشانده و اطراف آن را محصور کنند تا شاهد این‌گونه حوادث نباشیم .

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.