1399-04-11 14:58
1504
0
69234
هیوه‌چی:

محدویت ها و الزامات بهداشتی شهرستان ترکمن اعلام شد

فرماندار بندرترکمن گفت: با توجه به این که شهرستان بندرترکمن از لحاظ آمار بستری شدگان در وضعیت قرمز قرار دارد و تعداد بیماران رو به افزایش است، تعیین الزامات برای کنترل این بیماری صورت می گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ الیاس هیوه چی درجلسه ستاد مقابله با کرونا  این شهرستان اظهار کرد: کنترل بیماری کرونا نیاز به مشارکت و همت همگانی دارد.

وی افزود: با توجه به این که شهرستان بندرترکمن از لحاظ آمار بستری شدگان در وضعیت قرمز قرار دارد و تعداد بیماران رو به افزایش است بایستی تمهیداتی برای کنترل این بیماری بیندیشم.

فرماندار بندرترکمن تصریح کرد: نیاز به مشارکت و همت همگانی داریم و انتظار داریم شهروندان پروتکل های بهداشتی بطور جدی رعایت کنند.

وی به الزامات و محدودیت های تعیین شده برای این شهرستان  اشاره کرد و گفت:  استفاده از ماسک برای کارکنان ادارات و ارباب رجوعی که به ادارات، اصناف اجباری است و مسئولین اتحادیه های اصناف مسئول  نظارت بر رعایت این امرشدند.

هیوه چی خاطرنشان کرد:  در برگزاری مراسم های عروسی و عزا با اخذ تعهد از صاحبان مراسم از سوی مرکز بهداشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام شود.

وی اضافه کرد:  بازارها با ۵۰ درصد جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

هیوه چی درباره فعالیت آموزشگاه ها ،افزود: آموزشگاههای خصوصی که باعث تراکم دانش آموزان می شوند بایستی تعطیل شوند.

فرماندار بندرترکمن گفت: در خصوص ضدعفونی معابر شهری و روستایی، شهرداران و بخشداران مقید شدند اماکن پرتردد را شناسایی و ضدعفونی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.