1398-11-12 14:20
1238
0
67358
با حضور مسئولین؛

زنگ انقلاب در بندرترکمن به صدا در آمد

با حضور امام جمعه بندرترکمن و مسولان شهرستانی زنگ چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هنرستان دخترانه هفده شهریور این شهرستان نواخته شد.

به گزارش گلستان ما، با حضور امام جمعه بندرترکمن و مسولان شهرستانی زنگ چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هنرستان دخترانه هفده شهریور این شهرستان نواخته شد.

ازجمله برنامه های جالب این مراسم مانور آموزش همگانی احیای قلبی ریوی بود که توسط جمعیت هلال احمر بندرترکمن اجرا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن با اشاره به برنامه مانور آموزش همگانی اجرا شده در این  مراسم اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران این دست از برنامه های آموزشی است که دارای جنبه کاربردی و راهگشا برای ارتقاء سلامت مردم می باشد.

گفتنی است: توزیع پک لوازم التحریر و کالای ورزشی به مدارس مناطق سیل زده شهرستان که با حضور مدیر عامل هلال احمر گلستان و فرماندار بندرترکمن به مدیران مدارس تقدیم شد، از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.

در این خصوص محمد علی هروی مدیرعامل هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هلال احمر حلقه  واسطه توان توانمندان و نیاز نیازمندان است گفت: بر اساس نیاز سنجی انجام گرفته این اقلام به همت جمعیت هلال احمر نیشابور برای توزیع در سطح مدارس مناطق سیل زده به هلال احمر گلستان تحویل داده شد.

خبرنگار: ارازنیاز

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.