1399-10-24 19:01
1072
1
72633

محکومیت کارخانه خوراک دام و طیور در گلستان

یک کارخانه خوراک دام وطیور استان گلستان در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: حسب گزارش سازمان صمت در خصوص  کارخانه خوراک دام وطیور مبنی بر اینکه نهاده های کشاورزی (گنجاله سویا ،ذرت) خریداری شده  برای کارخانه خارج از ضوابط تعیینی دولت بوده است؛ لذا پرونده ای در  این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: پرونده جهت رسیدگی قانونی به شعبه سوم بدوی تخصصی این اداره کل  ارجا ع شد. شعبه پس از کارشناسی  موضوع توسط سازمان  جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان مدیر کارخانه مذکور را  احضار و با بررسی اوراق پرونده و براساس شواهد و قرائن موجود؛ تخلف فروش و نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را  محرز  تشخیص داده و به  استناد بند پ ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالا به مبلغ بیست و نه میلیارد ودیکصد و شصت میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی از همه شهروندان استان درخواست کرد تا  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق و خرید و فروش برخلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی نهاده ها ی کشاورزی و غیره موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن 135 و نیز سامانه اینترنتی 135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.