1400-06-29 10:02
585
0
76195
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

حل مشکلات راه آهن و آب برای گلستان حائز اهمیت است

منتظری به اجرای طرح احداث راه آهن اینچه برون به شاهرود اشاره کرد و گفت: حل مشکلات راه آهن و آب برای گلستان حائز اهمیت است.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری شامگاه روز گذشته در جلسه بررسی پتانسیل های اولویت دار توسعه استان گلستان در نشست با فعالان اقتصادی استان گلستان با موضوع طرح احداث راه آهن مسیر حوزه سی.ای اس از اینچه برون به بندرعباس اظهار کرد :تردیدی نداریم پیوند بین علم و تجربه بسیار سودمند است ودر مجلس ممکن است عرض چند ثانیه رای بدهیم ولی این مهم به کل کشور تاثیر می گذارد و نباید احساسی تصمیم در خصوص آن تصمیم بگیریم.

دبیر مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان گلستان ادامه داد: هوشمندی و عقلانیت حکم می کند دست نیاز به سمت تجربه و علم اتاق بازرگانی دراز کنیم و می توانیم از ظرفیت اتاق بازرگانی در این راستا بهره ببریم.

منتظری تاکید کرد: نگاه مجمع نمایندگان استان به مسائل اساسی استان است و وقت آزمون و خطا نداریم و هیچ یک از نمایندگان به دنبال کارهای پیش و پا افتاده نیستند و به دنبال پاسخگویی به مسائل اصلی استان هستیم.

وی افزود: وقتی بتوانید آب را به کام تشنه این سرزمین برسانید بسیار خوشحال و خرسند می شوند وموضوع راه آهن و آب برای استان گلستان بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول بیان کرد: قلمرو بهره مندی و آبرسانی با استفاده از شیرین سازی آب دریا باید مشخص شود و باید دلایل اقناعی برای آبرسانی به دیگر استان ها وجود داشته باشد.

منتظری تاکید کرد: تامین منابع نکته دیگری است که باید به آن توجه کنیم و باید بدانیم سهم دولت کجا است و جدول زمانی برای تحقق این پروژه باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.