1399-11-06 10:22
861
0
72830
فرماندار شهرستان رامیان خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۵۹ پروژه عمرانی در دهه فجر رامیان/ اشتغالزایی برای ۲۵۸ نفر

فرماندار شهرستان رامیان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۰۹ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۸ نفر در شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، جواد صادقلو در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین طلیعه شکوهمند انقلاب اسلامی و نکوداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، گفت: دهه فجر فرصت زیبنده و مغتنمی است تا کارگزاران دولت شمه ای از خدمات، تلاش ها و عملکرد خود را به اطلاع مردم شریف برسانند.

وی افزود: قطعا مردم می دانند که علی رغم توطئه ها و تحریم ها گ، دولت با پشتوانه همین مردم دستاوردهایی بزرگ و پیشرفت های قابل تحسین در تمامی حوزه ها داشته است.

صادقلو علاوه بر تشریح برنامه های فرهنگی ویژه دهه فجر که با محوریت مردم خواهد بود در خصوص افتتاح پروژه ها بیان کرد: ۵۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۹۰۹ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۸ نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع این پروژه‌ها ۵۲ پروژه با اعتباری معادل ۵۶۶ میلیارد ریال عمرانی، ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۳ میلیارد ریال اقتصادی و اشتعال زا می باشد‌.

وی در پایان از افتتاح ساختمان شهرداری خان ببین، احداث مدرسه در دو روستای سلمان فارسی، حسین آباد تپه سری، آسفالت راه روستایی شهید باهنر، احداث و بهره برداری از ۳۰ واحد مسکن جوانان در توران فارس، اجرای طرح هادی در ۶ روستای شهرستان، احداث و بهره برداری از مجتمع ۴ واحدی مددجویان دارای دو معلول بهزیستی، توسعه و نوسازی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی و همچنین احداث گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی بعنوان بخشی از ۵۹ پروژه شهرستان در دهه فجر امسال، خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.