1401-09-27 09:35
386
0
82656
مدیرکل ثبت اسناد استان گلستان:

102 هزار هکتار سند مالکیت برای اراضی کشاورزی گلستان صادر شد

مدیرکل ثبت اسناد استان گلستان گفت: 682 هزار هکتار اراضی کشاورزی داریم که 102 هزار هکتار اراضی کشاورزی بالغ بر 10 هزار قطع سند مالکیت حدنگار صادر کردیم.

به گزارش گلستان ما؛ محمد تقی رضائیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همت همکاران ما در واحد ثبت اسناد 53 فقره سند مالکیت به میزان 34 هکتار شامل می شود تحویل کشاورزان داد.

دیرکل ثبت اسناد استان گلستان ادامه داد: در قالب تفاهم ثبت اسناد و املاک و جهاد کشاورزی ترسیم شده بدون مراجعه متقاضیان اسناد را تحویل می گیرد و سند مالکیت صادر می شود. ادامه داد: 682 هزار هکتار اراضی کشاورزی داریم که 102 هزار هکتار اراضی کشاورزی بالغ بر 10 هزار قطع سند مالکیت حدنگار صادر کردیم و به همت مردم عزیز با ارائه مدارک به واحدهای صنفی و همکاری جهاد کشاورزی می توانیم برای کلیه اراضی کشاورزی سند حد نگار صادر شود.

رضائیان بیان کرد: اسناد مالکیت هویت بخشی به کلیه اراضی کشاورزی است و کل مساحت استان گلستان دو میلیون و 100 هزار هکتار است نزدیک به یک میلیون 399 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی است .

وی افزود: شناسنامه دار شدن اراضی کشاورزی یکی از مزیت هایی ارائه سند به شمار می رود و متقاضیان با ارائه اسناد مالکیت می توانند از سند حدنگار استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.