1401-11-10 13:30
528
0
83274
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

پروژه‌های قرارگاه خاتم در گلستان بیش از 8 هزار شغل ایجاد کرد

فرمانده سپاه نینوا از رفع موانع تولید 80 کارخانه تولیدی تعطیل به همت بسیج در کمتر از سه ماه خبر داد و گفت: پروژه‌های قرارگاه خاتم نیز در گلستان بیش از 8 هزار شغل ایجاد کرد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکویی امروز در همایش متمرکز نخبگان‌اندیشه‌ورز بسیج استان گلستان اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء 8 هزار نفر در گلستان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به وضعیت خوب استان گلستان در جریان اغتشاشات اخیر افزود: بخشی مرهون نگاه راهبردی هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج است، این تلاش‌ها باعث شد تا گلستان زبانزد عام و خاص شود.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه گلستان آبستن حوادث زیادی است، ابراز کرد: با شرایطی که استان گلستان دارد اما شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم، بخشی از این موفقیت مرهون نگاه راهبردی هیئت‌های‌ اندیشه ورز بسیج است.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اعلام آمادگی بسیج و سپاه برای کمک به دولت در بخش‌های مختلف گفت: سپاه در راستای شتاب‌بخشی مأموریت‌ها همراه دستگاه‌های اجرایی است، هیئت‌های اندیشه‌ورز در موضوع کرونا، قرارگاه 17 ربیع، عفاف و حجاب،  کشاورزی، جهاد تبیین اقدامات خوبی را اجام داده و در حال پیگیری است.

وی مشکلات حوزه آب را یکی از چالش‌های استان گلستان برشمرد و تصریح کرد: آب بندان‌های گلستان بین ۳۵ تا ۵۰ سال عمر دارند که برای لایروبی آن‌ها اقدام کردیم و با این اقدام ظرفیت ذخیره‌سازی آب در آن‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.

فرمانده سپاه نینوا ورود به بسیج عشایر و جلوگیری از فروش دام مولد، فعالیت در حوزه درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی و محروم را از دیگر اقدامات هیئت های‌اندیشه ورز در استان برشمرد و یادآور شد: در حوزه رفع موانع تولید اقدامات مهمی انجام شده و ۸۰ کارگاه تولیدی راکد و تعطیل در کمتر از سه ماه به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه تنها در پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء هشت هزار نفر در گلستان مشغول به کار شدند، بیان کرد: از هفته آینده قرارگاه جهاد تبیین در سراسر استان راه‌اندازی شده و اعضای آن مشغول جهاد تبیین می‌شوند.

ملک شاهکویی با تأکید بر اینکه همه وظیفه دارند در راستای جهاد تبیین گام بردارند، خاطرنشان کرد: این اقدام در قالب قرارگاه جهاد تبیین پیگیری می‌شود و از این پس از محیط خانواده گرفته تا مساجد برای جهاد تبیین اقدام می‌کنند.

وی متذکر شد: بعد از قضایای اخیر قرارگاه عملیاتی دشمن همچنان فعال است و می‌خواهد تنور اغشتاشات داغ بماند حال اگر در راستای جهاد تبیین گام برنداریم دشمن جای ما را می‌گیرد البته که در برخی مسائل ضعیف عمل کردیم و دشمن جای ما نشست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن در حوادث اخیر موفق نشد مردم را پای کار بیاورد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تزریق ناامیدی و خشمگین کردن، مردم را پای کار بیاورند و آن‌ها را دچار خطای محاسباتی کنند.

ملک شاهکویی، نفوذی‌های دشمن، اینترنت و استفاده از ماهواره را عامل نارضایتی مردم دانست و متذکر شد: امروز استفاده از ماهواره، خانواده‌ها را به چالش کشانده و پیوند پدران و مادران با فرزند را قطع کرده که هیئت‌اندیشه ورز باید به این مسأله ورود کند.

وی افزود: کسی می‌تواند در جنگ واقعی پیروز شود که غفلت نکند ناامید نشود با برنامه حرکت کند و اولویت‌ها را بشناسد، امروز همه باید به کمک دستگاه‌های اولویت دار مانند آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و دانشگاه‌ها بروند و سنگر‌ها و خاکریز‌ها را مشخص کنند تا در صورت هجمه دشمن غافلگیر نشوند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: اگر کشاورزی و آب جزء اولویت‌های استان گلستان است همه باید به کمک این دستگاه‌ها بیایند چراکه کار این دستگاه‌ها با مردم سروکار دارند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.