1401-02-25 18:47
577
0
80003
رییس کل دادگستری گلستان:

متهم پرونده موج‌های آبی گنبد به تعهد خود عمل نکرد

رییس کل دادگستری گلستان گفت: متهم پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با وجود گذشت چهار ماه از فرصت داده شده هنوز به تعهد خود برای پیشرفت پروژه عمل نکرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در جلسه با شاکیان پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس که به منظور نحوه رسیدگی و تعیین تکلیف این پرونده برگزار شد از تسریع در روند رسیدگی به شکایت مالباختگان خبر داد.

وی افزود: دی ماه پارسال با موافقت شاکیان به متهم این پرونده که هم اکنون به قید وثیقه آزاد است، یکسال برای تکمیل این پروژه فرصت داده شد اما با گذشت چهار ماه از زمان آزادی، به تعهد خود عمل نکرده و  تاکنون اقدام قابل توجهی برای پیشرفت پروژه انجام نداده است.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: امروز با درخواست شاکیان ادامه رسیدگی قضایی به پرونده در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت تا در کوتاه ترین زمان ممکن، پرونده رسیدگی و به مرحله اجرای احکام برسد.

رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان امروز با مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موج آبی گنبدکاووس در سالن جلسات دادگستری این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رییس قوه قضاییه در سفر آذر ماه  پارسال خود به استان،  اختیارات ویژه به رییس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی گردشگری سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال  این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود و دی ماه پارسال با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.