1401-09-23 12:52
1005
2
82624
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان تا سقف 10 میلیارد ریال حمایت می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: شرکت‌های دانش بنیان گلستان تا سقف 10 میلیارد ریال می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی خواجه‌مظفری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در راستای حمایت از طرح‌های دانش بنیان، تعاونی‌هایی که متقاضیی استفاده از تسهیلات هستند می‌توانند از خدمات ویژه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون بهره‌مند شوند.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان می‌توانند با تخفیف ویژه ۳۰ درصد در صدور ضمانت‌نامه تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با دریافت سفته بدون وثیقه ملکی استفاده کنند.

خواجه مظفری تأکید کرد: شرکت‌هایی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند که بصورت تعاونی و دانش بنیان باشند.

مدیرکل تعاون گلستان با اشاره به مزایای بسیار زیاد ثبت و تأسیس شرکت تعاونی و حمایت‌های مادی و معنوی دولت در این بخش، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی تنها بخش خصوصی هستند که حمایت دولتی به نام وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی دارند.

خواجه مظفری؛ ایجاد هماهنگی، حمایت‌های تسهیلاتی و ارائه امکانات لازم به تعاونی‌ها را از وظایف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: شرکت‌های تعاونی تنها تشکلی هستند که می‌توانند بصورت منسجم و هدفمند امورات اقتصادی را انجام دهند که در این مسیر از حمایت دولتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: اولویت ما مردمی‌سازی اقتصاد مخصوصاً در مناطق روستایی مدنظر است که از نمونه‌های موفق آن می‌توان به تعاونی‌های مبل عطاآباد اشاره کرد که به نحوی توانستند با همکاری افراد دارای تخصص و مشاغل همگن، بصورت شرکت تعاونی فعالیت اقتصادی خود را در عرصه ملی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.