1401-05-19 07:40
542
0
81129
یادداشت/ احمد ملاشاهی

رسالت خبری در عصر آخر زمانی

امسال روز خبرنگار با بزرگترین رویداد تاریخ همزمان شد واقعه کربلا بزرگترین جدال خیر و شر است حادثه ای که پیروز جنگ، شکست خورد و کشته ی میان نیزه شکسته ها پیروز میدان شد و این به برکت بزرگ پیام آور کربلا بود و بی شک کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

به گزارش گلستان ما، امسال روز خبرنگار با بزرگترین رویداد تاریخ همزمان شد واقعه کربلا بزرگترین جدال خیر و شر است حادثه ای که پیروز جنگ، شکست خورد و کشته ی میان نیزه شکسته ها پیروز میدان شد و این به برکت بزرگ پیام آور کربلا بود و بی شک کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

اوست که تلخ ترین واقعه تاریخ را روایت می کند بی آنکه یاس و ناامیدی ایجاد کند اوست که مصیبت ها را بیان می کند اما در میان آنها زیبایی "ما رایت الا جمیلا " را روایت می کند.

مگر می شود کسی اهل خبر باشد و مدد نگیرد از روای بزرگ کربلا "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" برای همیشه ماجرای بی طرفی و باطرفی را برای اصحاب خبر پایان می دهد مگر می شود از کربلا گفت و بی طرف بود درقبال آنانکه آب و شیر خشک را بر کودک شیرخواره تحریم می کنند.

مگر می شود داستان کربلا را شنید و پیام مقاومتی هیهات من الذله را کنار گذاشت و تسلیم ذلت شد مگر می شود یزید را لعن کرد و دشمنان امروز اهل بیت را که در کاخی سفید اما از خشت یزیدیست، مرگ و لعن نکرد.

اگر آن روز دشمن با ترس، رعب و تطمیع کاری کرد که ناصری برای امام نماند امروز صدها شبکه دشمن همان هدف را دنبال می کنند تا مایوس کنند و بین امام و امت فاصله ایجاد کنتد.

تجربه تاریخی ما می گوید اگر مسلم بن عقیل سفیر امام یاری می شد، امام دچار کرب و بلا نمی شد و اینک در عصر آخر الزمان اگر انفلاب اسلامی که محور دفاع از اهل بیت و قرآن در جهان است، یاری نشود مطمئنا امام زمان یاری نمی شود و این یعنی تداوم عصر غیبت.

تلخی طولانی شدن عصر غیبت به دردناکی واقعه ی کربلاست صدای مشترک حسین بن علی و امام زمان یک چیز است ؛ " هل من ناصر ینصرنی" آیا یاریگری هست که مرا یاری کند.

اسلام هراسی و ایران هراسی برای کاهش و ریزش یاورانی است که با شناخت اسلام ناب در صف پذیرش حق اند . امروز جهاد تبیین، جبهه رسانه ای ماست برای شتاب دادن به رویش ها و جلوگیری از ریزش ها تا صدای هل من ناصر امام زمان ما مثل واقعه کربلا بی پاسخ و بی یاور نماند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.