1402-03-05 07:58
1139
0
85089
با حضور هواداران انجام شد؛

جشن قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

جشن قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گرگان برگزار شد.

جشن قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ مسابقه دوم فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های شهرداری گرگان و کاله آمل که عصر امروز پنجشنبه به میزبانی تیم کاله برگزار شد و تیم شهرداری توانست با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ میزبان خود را شکست دهد.
مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و آنتانا اودراس وارد زمین کرد.
شاگردان علی آرزمندی سرمربی تیم کاله آمل که در ابتدا با ترکیب پاتریک رمبرت، متین آقاجانپور، امیرحسین یازرلو، جلال آقامیری و میثم میرزایی وارد زمین شده بودند.
این جشن با حضور تماشاگران علاقه مندان و هواداران تیم شهرداری گرگان برگزار شد.
دقایقی پس از پایان سوت مسابقه در آمل، مشتاقان و علاقمندان به بسکتبال گرگان با حضور در میدان مرکزی گرگان به جشن و پایکوبی پرداختند.
پس از نورافشانی و آتش بازی و بر افراشته شدن پرچم‌های تیم بسکتبال گرگان و باشگاه شهرداری این شهر و همچنین شعرخوانی هواداران این تیم در جهت حمایت و خوشحالی از این قهرمانی این هواداران از میدان شهرداری گرگان تا محوطه باباطاهر به صورت پیاده حرکت خود را آغاز کرده و در طول مسیر به جشن و پایکوبی پرداختند.
در زمان ارسال این خبر جشن قهرمانی در محوطه باباطاهر ناهارخوران گرگان ادامه دارد و جمعیت زیادی از مشتاقان و علاقمندان تا زمان رسیدن بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری از آمل به گرگان منتظر هستند که آنان نیز در این جشن شریک باشند.
از حاشیه‌های این جشن می‌توان به پیاده‌روی هفت کیلومتری هواداران اشاره کرد.
همچنین تاریکی محوطه برگزاری جشن و نبود چراغ از دیگر حواشی این مراسم بود.
حضور جوانان و نوجوانان، زن و مرد، دختر و پسر در حضور خانواده‌ها جلوه‌های خاصی به این جشن داده بود.
رانندگان خودروهای عبوری نیز با روشن کردن چراغ خودروها و زدن بوق‌های ممتد در این جشن همراهی کردند.
موتورسواران نیز با در دست داشتن پرچم تیم و زدن بوق‌های ممتد نیز شرکت‌کنندگان را همراهی کردند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب این‌ قهرمانی، در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برای سومین سال متوالی توانست به این عنوان دست یابد و بار دیگر به عنوان نماینده اول بسکتبال ایران در رقابت‌های سوپرلیگ باشگاه‌های غرب آسیا شرکت کند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت.های فصل جاری سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در بازی فینال مغلوب تیم الریاضی لبنان شد و به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت که البته قرار است در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با تیم اول و سه تیم از کشورهای حاشیه خلیج فارس و ۲ کشور از آسیای میانه حضور پیدا کند
انتهای خبر/ ۴۲۰۲

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.