1400-10-27 10:03
1306
2
78154
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

ارزیابی بزرگترین وزارتخانه دولت زود است/ کم‌کاری‌های روحانی نباید در دولت رئیسی تکرار شود

رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به اینکه ارزیابی بزرگترین وزارتخانه دولت زودهنگام است، گفت: انتظار مجلس و مردم از دولت و وزرایش این است مسئولین متخصص و کارآمد را شناسایی و در مسند قرار دهند تا درگیر حاشیه‌ها نشوند.

به گزارش گلستان ما، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بررسی بزرگترین وزارتخانه دولت هنوز زود است گرچه مردم انتظار دارند کم‌کاری‌های روحانی نباید در دولت رئیسی تکرار شود.

وی برنامه‌ریزی درست و هدفمند را یکی از مولفه‌های جدی دانست و افزود: مجلس انتظار دارد همانطوری که اقای عبدالملکی در زمان رای اعتماد از مجلس در صحن علنی با امیدواری از برنامه‌هایش رونمایی و با اقتدار از آن دفاع کرد در همان مسیر حرکت کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مدیران دولتی توقع دارند روند انتصابات با سرعت بیشتری انجام شود و با انتخاب مدیران کارآمد و متعهد مسیری باز شود تا خدمات خوب دولت انقلابی را ببینند.

سنگدوینی؛ مدیریت وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را که متشکل از سه بخش مهم است را کلیدی و حساس خواند و بیان کرد: این وزارتخانه متولی اشتغال است و این موضوع برای جامعه به ویژه جوانان حائز اهمیت شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به وزرا فرصت داده شود، ابراز کرد: از وزرا انتظار است وقتی مدیری را در پستی ناکارآمد دیدند حتما او را برکنار کنند و این انتظاری است که مردم به خصوص از این دولت دارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نقدها مطمئنا دلسوزانه است و در جهت پیشرفت کشور می باشد همه دوست دارند مسیری طی شود که به نفع مردم باشد در غیر اینصورت همه ضربه خواهیم خورد و امیدواری جامعه کاهش خواهد یافت، ما باید با عملکرد خوب امید را در مردم افزایش دهیم.

سنگدوینی با تاکید بر اینکه مدیریت انقلابی و جهادی باید منتهی به تصمیم گیری درست و به موقع باشد، تصریح کرد: وزرا باید افراد متخصص، متعهد و کاردان را شناسایی کنند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی گفت: خطاها و کم کاری هایی در دولت قبل شاهد بودیم، اما این مجلس و دولت انقلابی متعهد شدند که سبک و سیاق گذشته را نروند و در دفاع از انقلاب و مردم هیچ گونه عهد اخوتی با کسی نبندند و ملاک رضای خدا و مردم است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطوری که رئیس جمهور نیز متعهد هستند کارنامه وزرا را یکساله بررسی کنند و خیلی صریح نظر دهند مجلس نیز همین رویکرد را دنبال می کند بنابراین اگر وزرا از مسیر انقلابی گری و فعالیت جهادی دور بمانند مجلس به وظیفه انقلابی خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.