1398-09-13 16:10
1221
0
66533
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

۷۰ هزار رأی اولی امسال در گلستان پای صندوق‌های رأی می‌روند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ۷۰ هزار رأی اولی در استان امسال در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر حضور پرشور همه اقشار از جمله فرهنگیان در انتخابات دوم اسفندماه اظهارداشت: بسترها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در استان فراهم است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان جزو اقشار تأثیرگذار هستند، گفت: باید شرایط امروز برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود و نقشه‌های دشمن را برای ناامید کردن مردم از نظام بازگو کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 70 هزار رأی اولی در استان گلستان داریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و دشمنی‌های استکبار جهانی، راه مطمئن و امن عبور از دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها، پاسخگویی درست به نیازهای بحق مردم است.

چراغعلی با اشاره به حوادث اخیر در برخی مناطق کشور اظهارداشت: فرهنگیان در بازگرداندن آرامش روانی به جامعه، نقش مهمی دارند و در همین حوادثی که برخی شهرهای کشور درگیر آن بود همه دستگاه‌ها و اقشار برای ایجاد آرامش و امنیت تلاش کردند و عملکرد خوبی داشتند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.