1398-08-19 16:02
704
0
66228
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

۵ میلیارد تومان نذورات احسان حسینی عزاداران گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از جمع‌آوری پنج میلیارد تومان نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی این نهاد در هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: طرح احسان حسینی با استفاده از ظرفیت مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی، هرساله در مناسبت‌های مذهبی به ویژه در ماه محرم و صفر، برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: عزاداران حسینی با تأسی از سیره اهل‌بیت (ع) در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با مشارکت در این طرح برای تأمین بخشی از نیازهای ضروری اقشار بی‌بضاعت در برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و سبد غذایی سهیم می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مختلفی در طول سال برای توسعه کارهای خیرخواهانه در جامعه وجود دارد و در این میان مناسبت‌های مذهبی ظرفیت بسیار مهمی در افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به شمار می‌رود.

اسکندری بابیان اینکه ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در ماه محرم و صفراست افزود: ۱۰۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد سراسر استان کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت را جمع‌آوری کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.