1399-04-14 14:12
884
0
69265
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گرگان رونمایی می شود

حجت الاسلام سید علی طاهری گفت: پروژه عمرانی ساخت بنای یادمان ۲ شهید والامقام گمنام این دانشگاه، هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

 به گزارش گلستان ما؛  حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری با اشاره به مقام والای شهدا اظهار کرد: همانطور که زنده‌نگه‌داشتن اسلام، مدیون شهادت امام حسین(ع) است، رمز جاودانگی و ماندگاری انقلاب اسلامی که متصل به ظهور امام زمان(عج) است، شهدای والامقام هستند.

طاهری درباره پروژه یادمان دو شهید والامقام گمنام واحد گرگان گفت: پروژه عمرانی ساخت بنا، یادمان این شهدای والامقام با استفاده از خدمات مشاوره‌ای مرکز عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه اختصاصی به مساحت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ و بنای ۵۰ مترمربع در سایت مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با اعتبار اولیه ۹۰۰ میلیون ریال به‌طور رسمی اسفند سال ۹۷ و در دو فاز اجرایی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با تشریح مراحل اجرایی ساخت پروژه خاطرنشان کرد: در فاز نخست انتقال زیرساخت‌ها، آماده‌سازی محوطه و اجرای اسکلت ویژه بتنی با صرف اعتبار اولیه به انجام رسید و در فاز دوم از مهر ۱۳۹۸ با عملیات معماری بنا شامل اجرای نما با آجر سنتی، مفروش‌کردن کف و پله‌های بنا با سنگ، پیاده‌سازی طرح محوطه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، اردیبهشت امسال به پایان رسید.

وی درباره طراحی و نصب کاشی سنتی در یادمان شهدا افزود: «مطابق مقررات به شناسایی مجریان ذی‌صلاح تولید و نصب کاشی سنتی با طرح و نقوش اسلیمی و خطوط قرآنی با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تکمیل معماری بنا اقدام شده و مصالح لازم در مرحله تولید و تحول تدریجی و متعاقباً نصب می‌شود.»

طاهری با بیان حمایت محدود خیران از این پروژه فرهنگی-اسلامی اظهار کرد: در فرایند اجرای این پروژه فرهنگی-اسلامی به‌صورت محدود از حمایت خیران در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی کسبه، اشخاص حقیقی و حقوقی شهر گرگان بهره‌مند هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پروژه عمرانی ساخت بنای یادمان دو شهید والامقام گمنام، هفته دفاع مقدس  رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.