1400-09-16 12:18
696
0
77426
استاندار گلستان؛

گروه های دانشجویی مصداق شکل گیری شبکه تعاون اجتماعی هستند/ درآمد سرانه خانوار در گلستان نصف میانگین کشوری است

زنگانه گفت: گروه های دانشجویی مصداقی از شکل گیری شبکه تعاون اجتماعی هستند و در مسیر صبر و پایداری میوه تقوا و رستگاری را به دست خواهند آورد.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: قدرت رسانه به شکلی است که در بسیاری از خواص حتی صاحبان علم می بینیم دچار سحر رسانه ای می شوند و فراموش می کنند استکبار در سرزمین ها طغیان می کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم مراکز ترویج فساد در دنیا متعلق به صهیونیست ها است و در این شرایط ما امید به لطف خداوند بسته ایم تا نابودی آن ها را ببینیم.

وی افزود: کشور ما در مواجهه با استکبار تنها کشور دنیاست که با قوت و قاطعیت در مقابل هژمونی استکبار ایستاده است که هزینه های زیادی دارد اما هزینه این ایستادگی از هزینه پذیرش ذلت در برابر استکبار کمتر است شاهد آن نیز همین روز دانشجو است.

زنگانه نتیجه تسلط استکبار بر کشورها را گشودن گلوله بر جوانان دانست و عنوان کرد: تنها کشوری که احتمال کودتا وجود ندارد ایران است چرا که آمریکا در ایران سفارت ندارد.

استاندار گلستان با بیان اینکه رسالت سنگینی برای تحقق بیانیه گام دوم داریم، ابراز کرد: همه ظرفیت های کشور باید به خدمت این بیانیه بیاید و با دعوت به صبر به یک دیگر در این عرصه قدم برداریم.

وی ادامه داد: گروه های دانشجویی مصداقی از شکل گیری شبکه تعاون اجتماعی هستند و در مسیر صبر و پایداری میوه تقوا و رستگاری را به دست خواهند آورد.

زنگانه گلستان را جزو استان های غنی از نظر ظرفیت های طبیعی دانست و یادآورشد: گلستان جزو ده استان برتر از نظر ظرفیت های طبیعی است اما درآمد سرانه خانوار در گلستان نصف میانگین کشوری است که این به ارتباط و انسجام نهادها و گروه های مختلف در گلستان باز می گردد.

استاندار گلستان ابراز کرد: گلستان می تواند از ظرفیت پیشرفت و آبادانی در روستاهای خود به عنوان یک فرصت طلایی استفاده کند برای مثال ظرفیت وامنان، محمدآباد و عطا آباد در دیگر روستاهای گلستان اجرا شود.

وی متذکرشد: آیا نمی توانیم زنجیره های ارزش را در کنار کالاها قرار دهیم که خام فروشی نکنیم؟ صنعت باید در کنار مزیت های استان قرار بگیرد تا برای ایجاد ارزش افزوده قرار گیرد و از خام فروشی جلوگیری شود.

زنگانه گفت: لازمه موفقیت این است که با علم عمل کنیم و بر اساس تجربیات موفق حرکت کنیم و درست به دست هم دهیم تا استان گلستان را آباد کنیم و گلستان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.