1399-10-14 09:05
1752
3
72440
صمد محمدی :

گام های مجلس یازدهم قدرتمندانه است / نطق مهندس سنگدوینی در راستای توسعه استان بود

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان گلستان گفت : مجلس یازدهم ‌می تواند در جهت توسعه کشور قدرتمند عمل کند.

به گزارش گلستان ما ، صمد محمدی در گفت و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد :حاج قاسم سلیمانی مردی از تبار خوبی ها، می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب باشد ، مردی که با مبارزه خستگی ناپذیر در عرصه های خدمت و جهاد در تاریخ دنیا و ایران ماندگار شد.

 وی تصریح کرد:همانطور که میدانیم: ((رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس یازدهم را از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب خواندند و افزودند: حضور «جوانان پُرانگیزه،پُرایمان، پُرتوان، تحصیل‌کرده و کارآمد» در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرائی، و نیز شماری از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی، مجلس یازدهم را به مجلسی بسیار خوب و امیدبخش تبدیل کرده است.))

محمدی افزود: در این میان می توان به نقش نمایندگان استان نیز اشاره کرد که فصل جدیدی از وحدت و‌همدلی را برای شکوفایی‌گلستان رقم زدند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان به نطق میان دستور مهندس سنگدوینی در هفته اخیر اشاره کرد و گفت : عمق مطالب مطرح شده در این نطق و افق های مطلوبی که در آن دیده شد ، می‌تواند با اجرایی شدن ، توسعه استان گلستان را رقم بزند .

محمدی تاکید کرد : عملکرد خوب مهندس سنگدوینی در کنار دکتر منتظری دیگر نماینده گرگان و سایر نمایندگان استان می تواند عقب ماندگی‌های استان گلستان را جبران‌کند که البته مردم نیز با سعه صدر با مجمع نمایندگان همراهی کنند تا مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

سینه چاک دادن سنگدوینی فقط برای این است که فشار سنگدوینی برای انتصاب آقای صمد محمدی (کارمند جزء دخانیات) به ریس کارخانه دخانیات قرق نپذیرفتند. پسر آقای سنگدوینی پا را از گریم خود فراتر گذاشته و اگر با همین فرمان جلو بره آبروی کسانی که در انتخابات سنگدوینی حمایت کردند خواهد برد.

0
0
پاسخ
1399-10-15 11:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.