1399-09-08 20:05
678
0
71821

کوهنورد گنبدی در کوه بلقیس تکاب مفقود شدند

رییس هلال‌احمر تکاب گفت: سه کوهنورد اهل گنبدکاووس استان گلستان که روز پنج‌شنبه در هوای برفی برای صعود به کوه سه‌هزار و ۳۵۰ متری بلقیس به این شهرستان سفر کرده ‌بودند، در ارتفاعات این کوه مفقود شدند.

به گزارش گلستان ما، رییس هلال‌احمر تکاب با بیان اینکه سه کوهنورد اهل گنبدکاووس استان گلستان که روز پنج‌شنبه در هوای برفی برای صعود به کوه سه‌هزار و ۳۵۰ متری بلقیس به این شهرستان سفر کرده ‌بودند، در ارتفاعات این کوه مفقود شدند؛ گفت: این کوهنوردان عصر پنج‌شنبه با وجود هوای برفی و کولاکی به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند اما از روز جمعه ارتباط آنها قطع شده و هیچ خبری از وضعیت آنها در دسترس نیست.

وی افزود: پنج گروه امداد و نجات کوهستان شامل گروه‌های هلال احمر و هیئت کوهنوردی تکاب و گروهای امدادی از شهرهای شاهین‌دژ و زنجان بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردها وارد عمل شده و از روز جمعه عملیات جستجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

این‌ مسئول تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنورها از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند اما تلاش‌های آنها تاکنون نتیجه ای نداشته و عملیات جستجو همچنان ادامه‌ دارد.

گفتنی است؛ بارش برف و کولاک شدید از عصر روز پنج‌شنبه گذشته تکاب را فراگرفت و تا صبح جمعه ادامه داشت.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.