1401-05-09 17:04
659
0
81007

کمک ۷۰۰ میلیونی خیرین کلاله برای تکمیل پروژه های ترابری نیروی انتظامی

فرماندار کلاله گفت: خیرین در کلاله، بیش از "۷۰۰ میلیون تومان" برای تکمیل زیر ساخت ها و تجهیزات ترابری و غیره نیروی انتظامی کلاله، کمک کرده اند.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک، فرماندار کلاله در جمع خیرین امنیت ساز اظهار داشت: نگاه ارزشمند نیک اندیشان خیر در عرصه های مدرسه سازی، سلامت و امنیت شهرستان، قابل تمجید و تقدیر است.

 

رئیس شورای تامین شهرستان با گرامیداشت یاد شهیدان گفت: امروز نیروی انتظامی و پلیس برای ایجاد گ،حفظ و پایداری امنیت هر روزه، شهیدی تقدیم کشور می کند.

 

شیبک در ادامه با تمجید مشارکت مردم افزود: هر جا مردم در عرصه ها وارد شده اند؛ موفقیت در آن عرصه قطعی بوده است.

 

فرماندار کلاله از حضور و مشارکت مردم خیر و نیک اندیش کلاله در تکمیل و توسعه زیرساخت ها و... برای نیروی انتظامی، سپاسگزاری کرد.

 

سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: مشارکت مردم برای آماده کردن بستر فعالیتِ "کارآمد" و در "شان مردم" توسط فرزندانشان در نیروی انتظامی، طی دو سال گذشته ارزشمند بوده است.

سرهنگ هاشمی گفت: خیرین امنیت ساز امین در کلاله طی حدود دو سال گذشته، بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در تکمیل زیر ساخت ها، تامین تجهیزات و ناوگان ترابری فراجا در کلاله کمک کرده اند.

 

سرهنگ هاشمی تصریح کرد: به یقین استمرار این حمایت ها و مشارکت خیرین، ما را به تحقق اهداف فراجا که "امنیت پایدار" در جامعه، از جمله آنهاست؛ نزدیکتر می کند.

 

   در ادامه با تجلیل از زحمات سروان محمد رضایی مسئول قبلی مجمع خیرین امنیت سازِ امین کلاله، سرهنگ موسی افراشته بعنوان رئیس جدید این مجمع معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.