1400-02-01 09:53
522
0
74255
هشدار مسئولان به مردم استان؛

کلاهبرداری به بهانه تست کرونا در گلستان

در روزهای اخیر شاهد حضور افراد سودجو در درب منازل برای انجام تست کرونا هستیم که به سرقت از منازل منجر شده است.

به گزارش گلستان ما؛ دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مردم استان گلستان هشدار داد که ممکن است عده ای افراد سود جو  به بهانه  "تست کرونا " با مراجعه به  منازل، اقدام به سرقت اقلام ارزنده  کنند.

در این اطلاعیه عنوان شده است، انجام هر گونه تست کرونا براساس شیوه نامه های بهداشتی و پیرو تماس قبلی انجام خواهد شد و ضروری است مردم نسبت به هویت افراد مراجعه کننده دقت لازم را داشته باشند.

همچنین سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: طی روزهای اخیر مشاهده شده که افرادی سودجو و کلاهبردار، به درب منازل تعدادی از شهروندان مراجعه و خود را کارشناس اداره بهداشت معرفی کرده اند تا تست کرونا از اهالی خانه بگیرند.

وی با بیان اینکه این افراد طعمه های خود را از بانوانی که طلاجات زیادی در دست داشتند انتخاب می کردند، افزود: متهمان پس از ورود به منزل و انجام معاینات صوری، به بهانه اینکه همراه داشتن طلا مانع انجام صحیح تست می شود از مالباختگان درخواست می کردند طلاها را از دست خود خارج و در گوشه ای قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سپس متهمان در فرصتی مناسب که مالباخته سرگرم انجام تست بوده، طلاها و کارت های عابربانک را برداشته و پس از اتمام معاینات صوری از منزل خارج شده اند.

مروتی با بیان اینکه در مواردی هم شاکیان رمز کارت بانکی را بر روی آن نوشته بودند که این مسأله منجر به سرقت پول آن ها هم شده است، ادامه داد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم به هیچ عنوان به افرادی که برای گرفتن تست های مختلف از جمله کرونا به درب منازل مراجعه می کنند اعتماد نکرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی سریعاً با پلیس تماس بگیرند.

گفتنی است؛  تست کرونا رایگان بوده و بسته های حمایتی نیز غیر نقدی  می باشد و ارتباطی به ارائه کارت های بانکی افراد ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.