1399-10-27 20:32
946
0
72674
نصیری خبر داد؛

کشف ۲۳۰ دستگاه ماینر نتیجه مانور دو روزه در گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری ۲۳۰ دستگاه استخراج بیت کوین(ماینر) غیرمجاز در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی اکبر نصیری مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان  اظهار کرد: در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی صورت گرفته شده ۲۳۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، حدود ۵۵۰ کیلوولت مصرف داشته که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع می‌شود.

نصیری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال چندین دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز به تعداد ماینرهای ضبط شده افزوده گردید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، در ادامه گفت: تعدیل روشنایی بلوار ها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور به شمار می‌رود.

وی در ادامه به خاموشی‌های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه‌های کشور رخ داد اشاره کرد و گفت: در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز، انجام بازدیدهای میدانی از ادارات، بوستان‌ها، مساجد به صورت شبانه‌روزی و اخطار به مشترکین در صورت عدم رعایت مصرف بهینه را از جمله اقدامات مدیریت بار زمستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.