1399-04-12 10:28
1144
0
69241
فرمانده انتظامی گلستان:

کشف 11هزار لیترسموم کشاورزی قاچاق در کردکوی

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 11هزار لیترسموم کشاورزي قاچاق در کردکوی خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار دکرد: ماموران پلیس آگاهی کردکوی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سموم قاچاق در یک انباری شدند.

وي افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر، 11 هزار لیتر سموم کشاورزی قاچاق کشف و پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات ادامه داد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش سموم قاچاق کشف شده حدود چها ر میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت جدی با کالای قاچاق برخورد می کند و در مبارزه با قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور عزم جدي دارد.

وی همچنین بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوذاگران مرگ در استان کرمان شدند.

وی تصریح کرد: طی بررسی های پلیس گلستان مشخص شد متهم قصد جابجایی مواد افیونی با یک دستگاه پژو 405 در کرمان دارد که بلافاصله مراتب به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران طی هماهنگی با مراجع قضائی و رصد محورهای مواصلاتی موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی موفقیت آمیز متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 136 کیلو و 500 گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ دادگر با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی اجازه خودنمایی به قاچاقچیان نخواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.