1401-09-28 09:37
639
0
82668
با معرفی برگزیدگان بخش مردمی؛

پرونده چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان بسته شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: با معرفی برگزیدگان بخش مردمی پرونده چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان بسته شد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا روشنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان با معرفی نفرات برتر در بخش مردمی به کار خود پایان داد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان ادامه داد: براساس نظر هیئت داوران در بخش ویدئوی موبایلی – کلیپ محمد مهدی‌بندی برگزیده شد و همچنین وحید کاریزان و فاطمه مرادی نیز شایسته تقدیر در این بخش شدند.
روشنی بیان کرد: در بخش عکس نوشته و عکس هیئت داوران اثر سید مرتضی مسلمی عقیلی را به عنوان برگزیده این بخش انتخاب کردند و همچنین از آثار میثم سامانی فر و محمد علی کلاگر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.
وی افزود: در بخش پوستر و آثار گرافیکی علیرضا جهادی و طه منوری به عنوان برگزیده مشترک انتخاب شدند و همچنین از اثر مریم پسرکلو و محمد‌امین مبارکیان شایسته تقدیر شد.
این مقام مسئول بیان کرد: آثار برگزیده بخش مردمی به تهران ارسال می‌شود و همچنین تیم‌های برگزیده رویداد تولید محتولی بسیج استان گلستان نیز برای حضور در رویداد که در تاریخ ۹ الی ۱۱ بهمن برگزار می‌شود به تهران اعزام می‌شوند.
روشنی بیان کرد: رویداد تولید محتوای بسیج در استان گلستان در بخش مردمی با استقبال خوبی رو به رو بود و بیش از ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این رویداد رسید و همچنین  بخش‌های تخصصی  نرم‌افزار موبایلی، بازی موبایلی و پویانمایی این رویداد با حضور ۲۶ تیم در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد.
وی افزود: در تلاش هستیم که با حمایت مسئولان استانی بتوانیم این رویداد را در سطح گسترده‌تر و با حضور تیم‌های بیشتری در سال آینده برگزار کنیم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.