1399-12-14 19:46
792
0
73536
فرماندار کلاله:

وضعیت کرونایی کلاله شکننده است

فرماندار کلاله با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان کلاله شکننده است؛ گفت: کاهش آمار مراجعین و بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) هیچکس را نباید از چندبارگی گرفتاری و مرگ کرونایی غافل کند.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت شهرستان کلاله با تجلیل از تلاش همه درمانگران کووید ۱۹ در شهرستان گفت: کاهش آمار مراجعین و بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) هیچکس را نباید از چندبارگی گرفتاری و مرگ کرونایی غافل کند.

وی مراسمات پر تجمع بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی مثل عروسی و عزا را بسیار خطرناک دانست و خطاب به بهداشت و درمانی ها، گفت: حتما ورودی ها به شهرستان در ایام نوروز کنترل و در صورت مشاهده مسافران خوزستانی تست کرونا گرفته شود.

فرماندار کلاله شرایط بازار و حضور مردم بصورت اجتماعی در مراکز خرید را نیز خطرناک اعلام کرد و گفت: بخشی از برنامه کاری خود را ساماندهی عرضه کالاهای تنظیم بازار قرار داده ام؛ اما مردم همچنان رعایت نمی کنند.

پرویز گلزاری، رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله در این جلسه با اعلام این موضوع که تست کرونا از کسانی که علائمی از کرونا داشته باشند؛ از آذر ماه شروع شده و همچنان استمرار دارد؛ از مردم خواست به سفر نروند و از دید و بازدیدهای عید نوروز خودداری کنند.

وی جمع آوری مال بازار غیر رسمی شهر؛ به جهت عاملی غیر بهداشتی و مشکل آفرین در جامعه شهری را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.