1399-04-11 12:38
795
0
69230
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

وضعیت بیمارستان‌های استان گلستان خوب نیست/ بیمارستان آق قلا بحرانی است

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: وضعیت بیمارستان‌های استان به علت ویروس کرونا، اصلاً خوب نیست و اوضاع در بیمارستان آق قلا بحرانی است.

به گزارش گلستان ما، سراج‌الدین عارف‌نیا معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه وضعیت بیمارستان‌های استان در پی افزایش مبتلایان به کرونا، اصلاً خوب نیست، گفت: اوضاع در بیمارستان آق قلا بحرانی است و در گنبدکاووس نیز ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد.

وی افزود:متأسفانه به‌علت برگزاری مراسم های عروسی و عزا در استان و شرکت شهروندان، بسیاری از مردم در حال حاضر ناقل بیماری کرونا هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: هر فردی که کوچک‌ترین علایم بیماری کرونا را دارد به‌مدت ۲ تا ۳ هفته از منزل بیرون نیاید، اگر هم ضرورتی برای حضور در بیرون از منزل بود حتما از ماسک استفاده کرده و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

عارف‌نیا افزود: کسی که به کرونا مبتلا شده و ماسک نزند مانند راننده‌ای است که سبقت بی‌جا می‌گیرد و جان دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی است، گفت: در بسیاری از بیمارستان‌ها مجبور شده‌ایم سایر بخش‌ها را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم برای همین بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی ما قطع شده است.

عارف‌نیا بیان داشت: در آق‌قلا و در پی افزایش بیماران کرونایی در بخش بیمارستانی با بحران مواجه هستیم و در گنبدکاووس نیز ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

وی درباره احتمال راه اندازی بیمارستان صحرایی نیز بیان داشت: این موضوع در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نیست مگر اینکه استاندار درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.