1398-11-21 16:14
1154
0
67486
سردار معروفی در آق قلا:

نگاه قومیتی در مبانی انقلاب اسلامی، مردود است / اصرار داریم تا شب عید ۲۰۰ خانه دیگر تحویل مردم بدهیم

فرمانده سپاه نینوا گفت: دیدگاه اسلام ناب بر اساس جناح ، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی ما هر دیدگاهی خلاف این باشد بلاشک مردود است.

به گزارش گلستان ما، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه مرحله سوم احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان در روستای گری دوجی آق قلا بیان کرد : چه دیروز که امام خمینی (ره) انقلاب را به سرمنزل رساندند و چه امروز که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) زعامت انقلاب را برعهده دارند ، چیزی جز عمل به تعالیم اسلام ناب رقم نخورده است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد : مردم عزیز اهل تسنن ما امروز در جای جای این میهن اسلامی حضور دارند و بر اساس مکتب اسلام ناب پای انقلاب خود ایستاده اند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان ضمن اشاره به آرمان فلسطین برای ملت تاکید کرد : شما در غزه شیعه نمی بینید چراکه همه مردم از برادران اهل سنت هستند اما ایران اسلامی کنار آنها ایستاده و شهید سلیمانی عزیز ما با همین نگاه در  سوریه ، عراق ، لبنان و یمن مجاهدت کرد.

وی در این باره افزود: دیدگاه اسلام ناب بر اساس جناح ، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی ما هر دیدگاهی خلاف این باشد بلاشک مردود است.

معروفی اظهار داشت: در راس انقلاب اسلامی یک عارفِ  حکیمِ  شیعی زعامت را برعهده دارد اما به جرات میگویم هیچکس در جهان اسلام به اندازه ایشان دغدغه فلسطین که اکثریتی سنی نشین دارد را ندارد.

یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : نخستین کسانی که بعد از شهادت حاج قاسم جهت عرض تسلیت پیش ما آمدند تعدادی از علمای اهل سنت بودند که این نشان از وحدت بی نظیر شیعه و سنی در این استان است.

وق بیان کرد : اینکه دشمنان خبیث ما حتی دارو را تحریم کرده اند نشان از ناجوانمردی آنها است اما مردم شریف ، نجیب و با بصیرت ما فردا در سالروز ۲۲ بهمن سیلی محکمی به آنها خواهند زد.

فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به تعدادی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه استان خاطر نشان کرد : در مرحله اول سیل ۳۳ هزار نیرو جهادی را در مناطق سیل زده ساماندهی کردیم ، در مرحله دوم کار بازسازی ۱۷۰۰ واحد خسارت دیده را به سرمنزل رسانده و ۴۵ مدرسه و ۲۵ مسجد را تعمیر کردیم و در مرحله سوم قرارداد احداث ۳۰۰ خانه دیگر برای ساخت را بستیم که ۱۰۰ واحد اکنون تحویل شده و اصرار داریم ۲۰۰ واحد دیگر را تا شب عید به مردم تحویل دهیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان افزود: اولویت ساخت و ساز ها با خانواده های محروم و کم برخوردار است و ما مکررا گفته ایم که کار ما نوکری مردم است که این مصادق بازر عبادت خداوند است.

وی در پایان گفت : سرلشکر باقری وقتی به استان آمد  از من پرسید در وصف مردم چه بگویم؟ که من در پاسخ گفتم : فقط القاب شریف و نجیب زیبنده مردم آسیب دیده از سیل این منطقه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.