1401-11-14 18:04
221
0
83361
نماینده ولی فقیه در گلستان:

دشمن به دنبال تطهیر رژیم پهلوی است

امام جمعه گرگان گفت: دشمن به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در میان جوانان است ضروری است که به تبیین ستم‌های پهلوی و بیان دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

به گزارش گلستان ما؛ سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به‌همراه داشته که باید بین جوانان تبیین شود، جوانان که دوران قبل و اوایل انقلاب، ماهیت این نظام، جنگ تحمیلی و امام راحل را ندیدند ذهن‌شان خالی‌ست و دشمنان برای اندیشه جوانان ما دائما در حال برنامه‌ریزی است.

امام جمعه گرگان ادامه داد:  دشمن در حال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جوان ایرانی به دلیل ندانستن اصل ماجرا تحت تاثیر القائات دشمن قرار می‌گیرد و همه ما نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه داریم.

 نورمفیدی یادآور شد: آموزش و پرورش، مراکز آموزشی و پرورشی و دانشگاه‌ها باید جوانان را با تاریخ گذشته نظام جمهوری اسلامی آشنا کنند،  برای این کار معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید ابتدا مطالعه دقیقی نسبت به آنچه بر ایران گذشته و دستاوردهای انقلاب داشته باشند و بدانند که این انقلاب از چه مسیری امروز به نقطه اقتدار رسیده است.

وی تاکید کرد:  اگر جوان امروز ایرانی نسبت به مسائل گذشته این کشور آگاهی کامل داشته باشد، حاضر نیست نقشه‌ها و حرف‌های دشمن را قبول کند که رژیم گذشته بهتر از دوران امروز جمهوری اسلامی بود، جوان ایرانی باید بداند ارتش ایران در دوران پهلوی توسط  بیش از ۵۰ هزار مستشار خارجی اداره می‌شد و ارتشبدها و افسران ارشد ایرانی باید در برابر گروهبان های آمریکایی تعظیم می‌کردند.

این مقام مسئول بابیان اینکه  شاه به عنوان نفر اول ایران هم در دوره پهلوی برده آمریکا بود، ابراز داشت: گرچه امروز مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال جوانان در کشور داریم، اما ما روی پای خود ایستاده‌ایم و به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم، این بی‌انصافی است که بخواهیم پیشرفت‌ها را نادیده بگیریم.

وی به فرا رسیدن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: باتوجه به گرفتار شدن در علاقه‌مندی به پول، مقام، هوای نفس، ثروت و وابستگی به کار و زندگی و درآمدهای روزانه نیاز به خلوت با خدا در این ایام داریم.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: کسی که به یاد خدا باشد گرفتار قفل و زنجیر و کلاف سر در گم نمی‌شود، اما گرفتار شدن در کثرات دست و پای انسان را می‌بندد.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه فرا رسیدن ایام وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت و در جملاتی بیان ویژگی‌های آن حضرت در مقابل مصائب و سختی‌ها و مشکلات آن دوران پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.