1400-07-21 05:22
411
0
76495
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا گلستان:

نخستین مرکز بزرگ نیکوکاری فعالان اقتصادی گلستان راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا استان گلستان از راه‌اندازی نخستین مرکز بزرگ نیکوکاری فعالان اقتصادی در این استان خبر داد.

ابراهیم مهقانی در گفت‌وگو با خبرنگارگلستان ما اظهار کرد: 75 درصد خیرین مدرسه‌ساز از اقشار و تشکل‌های بسیج هستند که پس از راه‌اندازی 12 مرکز نیکوکاری در شهرستان‌ها به دنبال آن هستیم نخستین مرکز بزرگ نیکوکاری فعالان اقتصادی در استان گلستان راه‌اندازی کنیم.

وی نقش بسیج تجار و بازرگانان را در ترویج اقدامات نیکوکارانه مثبت خواند و این مهم را در محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار موثر دانست.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا استان گلستان گفت: با هدف هم افزایی نشست تخصصی با محور محرومیت‌زدایی در 27 محله آسیب‌پذیر استان گلستان برگزار شد در این جلسه سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا استان گلستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان و مدیران اجتماعی شهرستان حضور داشتند تا در سایه همکاری بیشتر اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مهقانی با اشاره به اینکه کمک به افراد نیازمند و محرومیت‌زدایی یکی از رسالت‌های مهم بسیج و سپاه است، گفت: در این راستا برای کمک به محرومان و زدودن چهره محرومیت در سطح محلات  آسیب‌پذیر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.